اخبار سیاسی

جزییات برگزاری کنکور ارشد 1401 اعلام شد ، از زمان توزیع کارت آزمون تا شرایط لغو قبولی

رییس سازمان سنجش آموزش کشور جزئیات برگزاری آزمون کارشناسی ارشد سال 1401 را تشریح کرد.

4 تیر 1401

استیون سیگال به مادورو شمشیر سامورایی هدیه داد

بازیگر مشهور آمریکایی در حالی در سفری رسمی به ونزوئلا رفته که در جریان دیدارش با نیکولاس مادورو، رئیس جمهور این کشور، به او یک شمشیر سامورایی موسوم به کاتانا به عنوان سمبل رهبری هدیه داد.

30 خرداد 1400

آزادسازی 87.5 درصد از نوار ساحل دریای خزر در استان

استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی بیش از 87 درصد از راه دسترسی به ساحل تأکید کرد پای همه شهرمندان و مسافران باید به نوار ساحلی دریای خزر باز شود.

29 خرداد 1400

بدهی آمریکا 4 برابر تولید ناخالص داخلی

یک کارشناس آمریکایی می گوید، تنها ابزار بانک مرکزی آمریکا برای کنترل تورم بالابردن نرخ بهره دلار است که اگر این کار را بکند، حباب موجود در بازار های مالی این کشور خواهد ترکید.

22 خرداد 1400

درخواست یک نماینده: اسامی نمایندگان حاضر در ملاقات با رئیسی را منتشر کنید

خبرنگاران : این نماینده مجلس که خواست نامش فاش نشود گفت: آن طور که من در جلسه روز گذشته نمایندگان با آقای رئیسی برآورد کردم قطعاً 200 نفر در این جلسه حضور نداشتند.

20 خرداد 1400

یارانه پروتئین جایگزین ارز ترجیحی صنعت طیور شود

پانزدهمین نشست کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق ساری با حضور رئیس اتاق، اعضای کمیسیون، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، برخی از مدیران استانی، نماینده استاندار، فعالان اقتصادی و یکی از کارشناسان کشاورزی دانشگاه تهران با موضوع رسیدگی به شرایط...

19 خرداد 1400

رایزنی ها بر روی متون پیش نویس در وین شروع شد

جلسه کمیسیون مشترک برجام خاتمه یافت و مقرر شد بلافاصله رایزنی های کارشناسی و فنی و کار بر روی متون پیش نویس شروع گردد.

7 خرداد 1400

جریمه اپراتورها برای اختلال در کلاب هاوس کارساز نیست

تهران (پانا) - شبکه اجتماعی کلاب هاوس بیش از دو هفته است که از سوی اپراتورهای تلفن همراه و ثابت (همراه اول و ایرانسل و شرکت مخابرات ایران) دچار اختلال شده و ایجاد اختلال از سوی این شرکت ها را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بیان جزئیات...

6 خرداد 1400

نمایشگاه کتاب ادینبورگ با حضور مجازی نامزدهای بوکر بین الملل

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، فستیوال بین المللی کتاب ادینبورگ (EIBF) در اسکاتلند از پنج شنبه 29 ماه آوریل آغاز شده است و قرار است تا 27 ماه می میلادی ادامه داشته باشد. مسئولان این فستیوال می گویند سال جاری فستیوال به صورت مجازی در حال...

2 خرداد 1400

خبرنگاران حاجی میرزایی: بدون هماهنگی ستاد کرونا امتحان حضوری برگزار نمی کنیم

تهران - خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون خاتمه سال گفت: فقط پایه های نهم و دوازدهم به دلیل انجام هدایت تحصیلی و شرکت در کنکور سراسری آزمون حضوری دارند اما ممکن است با محدودیت های ستاد ملی کرونا روبرو باشیم در این شرایط زمان را به تاخیر...

1 خرداد 1400

مخالفت AFC با توقف برگزاری بازی های ایرانی در بحرین

فدراسیون فوتبال درباره پرونده میزبانی در CAS، چهارمین بیانیه خود را صادر کرد.

30 اردیبهشت 1400

خبرنگاران پوتین بر توسعه همکاری ها با لبنان تاکید نمود

مسکو - خبرنگاران - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با سعد الحریری نخست وزیر مامور به تشکیل دولت جدید لبنان درخصوص همکاریهای دوجانبه گفت و گو نموده و بر عزم و اراده روسیه برای توسعه این همکاریها در عرصه های مختلف تاکید نمود.

24 اردیبهشت 1400

مخالفت برخی احزاب با طرح صلح شورای عالی مصالحه افغانستان

برخی احزاب در افغانستان تاکید کردند که در پیش نویس طرح صلح شورای عالی مصالحه طرح دیگر احزاب نادیده گرفته شده و تنها پیشنهادات ریاست جمهوری و این شورا در نظر گرفته شده است.

20 اردیبهشت 1400

اولیانوف: تماس مستقیمی بین ایران و آمریکا انجام نخواهد شد

نماینده دائم روسیه در وین با اشاره به اینکه ایران حاضر به مذاکره مستقیم با آمریکا نیست، از آمادگی طرف روسی برای برقراری تماس های غیرمستقیم بین دو کشور برای کمک به احیای توافق هسته ای خبر داد.

4 اردیبهشت 1400

نقش کلیدی دلار بر آینده بورس

به گزارش خبرنگاران، پتانسیل رشد نهفته در سال 99 نیز باعث رشد بازار سهام شد و کارشناسان عقیده دارند بورس در سال 1400 هم می تواند از پتاسیل نهفته بهره ببرد.

27 فروردین 1400

قالیباف عید نوروز را به کشورهای حوزه تمدن نوروز تبریک گفت خبرنگاران

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه ای به روسای مجالس کشور های افغانستان، ترکیه، تاجیکستان، عراق، آذربایجان، ازبکستان، قرقیزستان، قزاقستان، ترکمنستان و پاکستان فرارسیدن عید سعید باستانی نوروز سال 1400 را تبریک گفت.

24 فروردین 1400

چین: آمریکا به دنبال ایجاد شکاف بین ما و جهان اسلام است

سخنگوی وزارت امور خارجه چین، آمریکا را به تلاش برای ایجاد شکاف میان کشورش و جهان اسلام متهم کرده و گفت، مسلمانان در آمریکا امنیت ندارند.

23 فروردین 1400

درآمد دولت از هدفمندسازی یارانه ها معین شد: 333 هزار میلیارد تومان خبرنگاران

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (شنبه) درآمد دولت حاصل از هدفمندسازی یارانه ها را 333 هزار میلیارد تومان تعیین کردند.

19 فروردین 1400

هشدار پلیس به صنوف: ساعت 20 تعطیل کنید

تهران (پانا) - فرمانده انتظامی تهران عظیم تاکید نمود که ساعت کار صنوف در پایتخت ساعت 20 بوده و با هرگونه فعالیت صنوف در خارج از این ساعات برخورد خواهد شد.

14 فروردین 1400

بررسی واکنش بازار سرمایه به اخبار سیاسی، چه سناریو هایی در بورس مطرح است؟

به گزارش خبرنگاران، قیمت های جهانی در حال افزایش است و اخبار امیدوارکننده ای از احتمال مذاکره ایران و آمریکا به گوش می رسد. با این همه، جو بورس مثبت نیست و بازار با فشار فروش روبرو است.

7 فروردین 1400
تعداد: (157)