همایشها و نمایشگاه ها

اختتامیه چهارمین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار برگزار می شود

آئین اختتامیه چهارمین همایش ملی دانشگاه اخلاق مدار فردا، 20 دی ماه در دانشگاه تهران برگزار می شود.

1 تیر 1401

اولین جیپ برقی معرفی گشت؛ کوچک ترین شاسی بلند جیپ را بشناسید

گروه استلانتیس اولین جیپ برقی را معرفی کرد. در ادامه با کوچک ترین شاسی بلند جیپ که اولین مدل کاملا الکتریکی این برند است، آشنا شوید.

1 تیر 1401

تنها موزه ای که می تواند کار پژوهشی کند موزه هنرهای معاصر تهران است

تهران (پانا) - نشست خبری بازگشایی نمایشگاه های جدید موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان نهان برعیان و پرسونا با حضور هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران، شهریار حاتمی کیوریتور نمایشگاه نهان بر عیان و امیر راد کیوریتور...

1 تیر 1400

1000 مدرسه کانکسی کشور به فضای ثابت منتقل می شوند، آخر خردادماه واکسیناسیون عمومی با برکت

ستاد اجرایی فرمان امام خمینی ره از تبدیل و انتقال 1000 مدرسه کانکسی کشور به مدارسی با فضای ثابت آموزشی اطلاع داد.

26 خرداد 1400

نمایشگاه کتاب ادینبورگ با حضور مجازی نامزدهای بوکر بین الملل

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، فستیوال بین المللی کتاب ادینبورگ (EIBF) در اسکاتلند از پنج شنبه 29 ماه آوریل آغاز شده است و قرار است تا 27 ماه می میلادی ادامه داشته باشد. مسئولان این فستیوال می گویند سال جاری فستیوال به صورت مجازی در حال...

2 خرداد 1400

زنجان در آیینه نمایشگاه اندونزی

خبرنگاران/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: استان زنجان در نمایشگاه سه بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی به صورت مجازی در اندونزی معرفی می گردد.

28 اردیبهشت 1400

اولیانوف: تماس مستقیمی بین ایران و آمریکا انجام نخواهد شد

نماینده دائم روسیه در وین با اشاره به اینکه ایران حاضر به مذاکره مستقیم با آمریکا نیست، از آمادگی طرف روسی برای برقراری تماس های غیرمستقیم بین دو کشور برای کمک به احیای توافق هسته ای خبر داد.

4 اردیبهشت 1400

خبرنگاران پست خراسان رضوی با 68 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران همکاری دارد

مشهد- خبرنگاران- مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: پست استان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران توزیع کتاب های 68 ناشر خراسان رضوی به سراسر کشور را بر عهده خواهد داشت.

30 بهمن 1399

خبرنگاران 18 پروژه آموزشی در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- خبرنگاران- 18 پروژه آموزشی خراسان شمالی با 48 کلاس درس، روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ماه با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

21 آذر 1399

آخرین شرایط شمارش آراء در ایالات کلیدی ، جمهوری خواستار پشت ترامپ را خالی کردند

خبرنگاران : فرایند اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مرحله حساسی رسیده و درحالی که پیروزی جو بایدن در ایالت حساس آریزونا قطعی به نظر می رسد، در 3 ایالت سرنوشت ساز پنسیلوانیا، نوادا و جورجیا نیز با اختلاف...

16 آذر 1399

آشنایی با انواع برند؛ معرفی 25 نوع برند مختلف و کاربرد آن ها در دنیای کسب وکار

به طور کلی، یک طرح، نام، نماد یا هر موجودیت دیگری که محصول یک سازمان را از رقبای آن متمایز می سازد، برند آن محصول نامیده می شود. در حقیقت، برندها با بازاریابی و تبلیغات در دنیای کسب وکار مرتبط هستند. از سوی دیگر، مجموعه ای از اقدامات، ابزارهای بازاریابی...

2 آبان 1399

افزایش چشمگیر رویدادهای گردشگری در اردبیل

معاون گردشگری گفت: برگزاری رویدادهای گردشگری در سال های 97 و 98 افزایش چشمگیری داشته است، طوری که سال 98، 102 رویداد گردشگری در استان برگزار گشت.

29 خرداد 1399

بازگشت 50 هزار تن از اتباع کویت به کشور

نخست وزیر کویت از تصمیم دولت برای تسهیل انتقال 50 هزار شهروند کویتی خارج از کشور که برای ماه مبارک رمضان قصد بازگشت دارند، اطلاع داد.

17 خرداد 1399

نمایشگاه خودرو دیترویت به بیمارستان صحرایی تبدیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، پاندمیک کووید19 به تعطیلی یکی از نمایشگاه های عظیم خودور در 2020 منجر شده است.

28 اردیبهشت 1399

عربستان جی20 را مجازی برگزار می کند

ریاض نشست سران گروه موسوم به جی-20 برای بررسی راه های مقابله با ویروس کرونا را به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار می کند.

24 اردیبهشت 1399

خبرنگاران اولتیماتوم جانسون به مردم درباره قرنطینه کامل انگلیس

لندن- خبرنگاران- نخست وزیر انگلیس روز یکشنبه در کنفرانس خبری روزانه تشریح سیاست های دولت برای مقابله با کرونا، اولتیماتوم داد که اگر مردم توصیه های بهداشتی و فاصله اجتماعی را رعایت نکنند، ناگزیر دستور قرنطینه کامل انگلیس را صادر می نماید.

21 اردیبهشت 1399

بروکلین ترمز غول کنفرانس غرب را کشید

به گزارش خبرنگاران، تیم بسکتبال بروکلین نتس بامداد امروز سه شنبه در ادامه رقابتهای حرفه ای NBA میزبان گلدن استیت وری یرز، صدرنشین کنفرانس غرب بود که با ارایه یک بازی شجاعانه این تیم مخوف را با حساب 110 بر 108 از پیش روی برداشت. بروک لوپز و درون ویلیامز به...

17 اردیبهشت 1399

شهر عاشقی در برج میلاد تهران برپا می گردد

به گزارش خبرنگاران، جشنواره تابستانی شهر عاشقی همزمان با دهه ولایت، هفته دفاع مقدس و هفته گردشگری از اول تا 10 مهرماه با هدف گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان دفاع مقدس، اشاعه روحیه جهادی برگزار خواهد شد.

15 فروردین 1399

گزارش، رویکردهای متفاوت تیم اردوغان در مورد ادلب

برخی از همراهان و مشاورین اردوغان بر این باورند که تنها راه حل گذر از بحران در ادلب، دعوت از آمریکا است. اما گروهی دیگر معتقدند که ترکیه در این حوزه صرفاً باید به نیروی خودش تکیه کند.

15 فروردین 1399

رونمایی از کتیبه 3000 ساله کشف شده در مریوان

خبرنگاران/کردستان از کتیبه 3000 ساله کشف شده در قله ایمام مریوان، امروز در حاشیه روز دوم همایش ملی مریوان، باستان شناسی و توسعه گردشگری رونمایی شد.

13 فروردین 1399
تعداد: (36)