شهر عاشقی در برج میلاد تهران برپا می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، جشنواره تابستانی شهر عاشقی همزمان با دهه ولایت، هفته دفاع مقدس و هفته گردشگری از اول تا 10 مهرماه با هدف گرامیداشت یاد شهدا و جانبازان دفاع مقدس، اشاعه روحیه جهادی برگزار خواهد شد.

شهر عاشقی در برج میلاد تهران برپا می گردد

از جمله برنامه های این جشنواره، اجرای مارش حماسی و نظامی برای گردشگران و بازدیدکنندگان در گذرگاه برج میلاد تهران خواهد بود.

برپایی نمایشگاه صوتی و تصویری مرتبط با موضوعات دفاع مقدس، زنان در دفاع مقدس،شهدای غواص، مراحل برپایی نمایشگاه کتاب ومحصولات فرهنگی مرتبط با هشت سال جنگ تحمیلی با شعار جهاد ادامه دارد از دیگر بخش های جشنواره شهر عاشقی است.

همچنین همزمان با برپایی جشنواره شهر عاشقی هنرمندان تئاتر هر شب از ساعت 18 تا 23 پرفورمنس هایی را با موضوعات اعیاد قربان تا غدیر، ایثار، شهادت و تاریخ هشت سال دفاع مقدس اجرا خواهند کرد.

همزمانی برپایی جشنواره شهر عاشقی با هفته گردشگری نیز منجر به اجرای ویژه برنامه هایی با هدف توسعه گردشگری پایتخت شد.

برهمین اساس قرار است یکی از رویکردهای جشنواره شهر عاشقی گردشگری و توسعه توریسم در ایران باشد که در این حوزه چادرهای عشایری به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری ایران در برج میلاد تهران به عنوان یادمان ملی ایرانیان برپا می گردد تا عطر زندگی عشایری در فضای برج میلاد تهران بپیچد.

برپایی نمایشگاه و کارگاه صنایع دستی در طبقات تجاری و نمایشگاه سوغات ایرانی در قالب برپایی 25 غرفه در محل نمایشگاه های برج میلاد تهران از دیگر بخش های جشنواره شهر عاشقی در هفته گردشگری است.

اجرای ویژه برنامه تلویزیونی مولای مهر به صورت زنده از شبکه 3 در ایام عیدهای قربان تا غدیر، نورافشانی برج میلاد در شب عید غدیر، ثبت لیزری نام امام علی (ع) روی بدنه ستونی برج میلاد، برپایی مراسم دعای پرفیض عرفه در یادمان ملی ایرانیان از دیگر برنامه های شهر عاشقی در آخرین جشنواره تابستانی برج میلاد تهران است.

به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران، پنجمین جشنواره تابستانی جشنواره شهر عاشقی از اول تا 10 مهرماه از ساعت 18 تا 23 میزبان شهروندان و بازدیدکنندگان خواهد بود.

پیش از این جشنواره های شهر نشاط، بانو، علم و هنر برگزار گردید که استقبال بازدیدکنندگان از این جشنواره خارج از انتظار بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شهر عاشقی در برج میلاد تهران برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهر عاشقی در برج میلاد تهران برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید