اولین جیپ برقی معرفی گشت؛ کوچک ترین شاسی بلند جیپ را بشناسید

به گزارش وبلاگ انجمن ها، گروه استلانتیس اولین جیپ برقی را معرفی کرد. در ادامه با کوچک ترین شاسی بلند جیپ که اولین مدل کاملا الکتریکی این برند است، آشنا شوید.

اولین جیپ برقی معرفی گشت؛ کوچک ترین شاسی بلند جیپ را بشناسید

وبلاگ انجمن ها - جیپ عکس هایی از اولین مدل کاملا الکتریکی خود را منتشر کرد. این خودرو که هنوز نامش اعلام نشده، کوچک ترین شاسی بلند جیپ خواهد بود و در نیمه اول سال 2023 به بازار اروپا خواهد آمد.

خبر ساخت مدل نو جیپ در همایش گروه خودروسازی استلانتیس، مالک جیپ اعلام شد. کارلوس تاوارز، مدیر استلانتیس در این همایش گفت که توانایی های ذاتی جیپ با الکتریکی شدن چند برابر خواهد شد. رسانه ها از این حرف آقای تاوارز نتیجه گرفته اند که جیپ الکتریکی دو دیفرانسیل خواهد بود.

به جز عکس ها و این برآورد ها، اطلاعات دیگری از شاسی بلند الکتریکی جیپ منتشر نشده است.

استلانتیس پیش تر اعلام کرده بود که جیپ اولین کارخانه در این گروه است که همه مدل هایش را الکتریکی خواهد کرد. جیپ به تازگی یک مدل هیبرید-الکتریکی از مشهورترین مدلش، رانگلر تولید کرده و قرار است یک مدل الکتریکی دیگر هم در سال 2024 بسازد.

جیپ برقی کوچک ترین شاسی بلند این برند است

تاوارز در این همایش که برای اعلام استراتژی آینده کارخانه برگزار شده بود، گفت که کارخانه های این گروه تا سال 2030 هفتاد و پنج مدل الکتریکی خواهند ساخت. استلانتیس در سال 2021 با پیوستن دو خودروسازی فیات-کرایسلر و پژو شکل گرفت و اکنون شامل پانزده کارخانه از جمله مازراتی، آلفارومئو، لانچیا و اپل است.

استلانتیس همچنین گفت که از سال 2026 به بعد فقط خودروهای الکتریکی در اروپا خواهد فروخت.

منبع: بیت ران

به "اولین جیپ برقی معرفی گشت؛ کوچک ترین شاسی بلند جیپ را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جیپ برقی معرفی گشت؛ کوچک ترین شاسی بلند جیپ را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید