زنجان در آیینه نمایشگاه اندونزی

به گزارش وبلاگ انجمن ها، خبرنگاران/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: استان زنجان در نمایشگاه سه بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی به صورت مجازی در اندونزی معرفی می گردد.

زنجان در آیینه نمایشگاه اندونزی

به گزارش وبلاگ انجمن ها و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و نبود امکان برگزاری نمایشگاه های فرهنگی و هنری به صورت فیزیکی، به همت رایزنی فرهنگی ایران در اندونزی، نمایشگاه سه بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی با عنوان پنجره ای به سوی ایران در بستر فضای مجازی با موضوع زنجان تهیه و آماده سازی شده است.

این مسئول توضیح داد: آثار این نمایشگاه تا چند روز آینده در شبکه های اجتماعی شامل فیس بوک، اینستاگرام، توئیتر و سایت رسمی رایزنی فرهنگی و دیگر کانال ها و گروه ها برای مخاطبان به نمایش درخواهد آمد و در آن گنبد سلطانیه به عنوان اثر جهانی و فاخر دوره ایلخانی و سایر بناهای تاریخی در سطح استان و صنایع دستی مانند ملیله، چاقو، چاروق و ... در سایت www.artsteps.com/view/6072c167613c993563327b8 معرفی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان اظهار داشت: در ابتدای ورود به این نمایشگاه سه بعدی، متنی به منظور آشنایی با هنر خوشنویسی ایران به زبان اندونزیایی برای بازدیدکنندگان قرار داده می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "زنجان در آیینه نمایشگاه اندونزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زنجان در آیینه نمایشگاه اندونزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید