موبایل، تبلت و گجت ها

اپل واچ سری 8 به دماسنج مجهز خواهد شد

برای اولین بار در سال گذشته شایعه شد که اپل واچ سری 7 سنسور دمای بدن نو را دریافت می کند. اما این وعده محقق نشد. به نظر می رسد اپل واچ سری 8 می تواند ویژگی سنسور دمای بدن را با یک شرط مهم دریافت کند.

13 تیر 1401

مشخصات نسخه جهانی گوشی ردمی 10A

شرکت شیائومی که پیشتر گوشی Redmi 10A را در بازار های چین و هند عرضه نموده بود، اکنون میخواهد آن را سطح جهانی عرضه کند. مشخصات این گوشی اخیرا در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است.

5 تیر 1401

یوگای چشم چیست و چگونه به بینایی بهتر یاری می نماید؟

در عصر دیجیتالی امروز که بیشتر افراد روزانه ساعت های زیادی را به خیره شدن به صفحه مانیتور لپ تاپ، گوشی، تبلت و… صرف می نمایند، چشم ها در معرض آسیب های فراوانی قرار می گیرند. اما چطور می توان از چشم ها در برابر این آسیب ها محافظت کرد؟ اگر تا به حال عبارت...

3 تیر 1401

محصولات غذایی سالم با کود طبیعی کپسول جنگل

بخش اعظم غذای روزانه ما را محصولات کشاورزی تشکیل می دهد و سالم و ارگانیک بودن آنها قطعا از دغدغه های مهم این روزهای همه ماست.

24 خرداد 1400

جریمه اپراتورها برای اختلال در کلاب هاوس کارساز نیست

تهران (پانا) - شبکه اجتماعی کلاب هاوس بیش از دو هفته است که از سوی اپراتورهای تلفن همراه و ثابت (همراه اول و ایرانسل و شرکت مخابرات ایران) دچار اختلال شده و ایجاد اختلال از سوی این شرکت ها را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بیان جزئیات...

6 خرداد 1400

خبرنگاران بیش از 2 تُن چوب و زغال تاغ سال گذشته در دامغان کشف و ضبط شد

سمنان- خبرنگاران- رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گفت: 2هزار و 70 کیلوگرم چوب و 30 کیلوگرم زغال تاغ طی سال گذشته در شهرستان دامغان کشف و ضبط شد.

28 اردیبهشت 1400

جست وجوی جایی برای بهتر زندگی کردن

به گزارش خبرنگاران ، چرا ما خارج از شهر زندگی می کنیم؟ نخستین کتاب کودک، پتر اشتام، نویسنده آزاد و روزنامه نگار ساکن سوییس، است که به تازگی با ترجمه گیتا رسولی از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات افق راهی کتابفروشی ها شده است.

3 فروردین 1400

چگونه از هک شدن حساب بازرگانی جلوگیری کنیم؟

با وجود جرائم دیجیتال که تهدیدی رو به افزایش است، هک حساب های معاملاتی پدیده جدیدی نیست. بعضی از هکرها از نرم افزارهای پیشرفته، همراه با بدافزار و ویروس هایی که حتی از بهترین امنیت عبور می نمایند، استفاده می نمایند.

2 اسفند 1399

بازگشایی مسیرهای کوهنوردی برای امداد رسانی به حادثه دیدگان

عملیات برف روبی و پخش شن مخصوص با هدف بازگشایی مسیرهای کوهنوردی و حضور نیروهای امداد و نجات هلال احمر برای یاری به حادثه دیدگان سقوط بهمن و گرفتارشدگان در برف و کولاک ارتفاعات شمالی تهران بی وقفه انجام شد.

14 بهمن 1399

تصاویر از سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

تصاویر افشا شده از نسل بعدی لپ تاپ و تبلت سری سرفیس، از عدم تغییر چشمگیر در طراحی آنها خبر می دهد.

6 دی 1399

قیمت گوشی های سامسونگ، هوآوی و آیفون 18 آبان 99

امروز یکشنبه رنج قیمت هفت مدل از پرفروش ترین گوشی های سامسونگ کاهش پیدا کرد. به جز مدل های Galaxy M30s، Galaxy S20 plus و Galaxy Note 10 Lite که با همان قیمت دیروز فروخته می شوند، دیگر مدل های پرفروش این برند، ارزان تر شده اند.

18 آذر 1399

کار هایی که انجام دادن آن موجب انفجار تلفن همراه می گردد

انجام بعضی کار ها هنگام شارژ کردن تلفن همراه حوادثی را در پی دارد که ممکن است جان کاربر را به خطر اندازد.

17 آذر 1399

افزایش کارمزد خدمات بانکی پس از 10 سال

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با اشاره به 10 سال تاخیر در اصلاح کارمزد های خدمات بانکی گفت: بانک مرکزی موظف است هر سال هزینه های ارائه خدمات بانکی را بررسی کرده و در صورت نیاز کارمزد آن ها را افزایش دهد و بر این اساس سعی ما بر این بود که کارمزد ها به نحوی...

14 آذر 1399

از دیدن یک گوشی سامسونگ با صفحه نمایش پاپ آپ در آینده تعجب نکنید

صفحه نمایش های انعطاف پذیر پاشنه آشیل خلاقیت و نوآوری شرکت های سازنده گوشی تلفن همراه شدند.

3 آذر 1399

راه پله تاشو بسیار کارآمد و مفید

راه پله های تاشو فضای بسیار کمی را اشغال می نمایند و بسیار کارآمد هستند.

20 آبان 1399

آشنایی با انواع برند؛ معرفی 25 نوع برند مختلف و کاربرد آن ها در دنیای کسب وکار

به طور کلی، یک طرح، نام، نماد یا هر موجودیت دیگری که محصول یک سازمان را از رقبای آن متمایز می سازد، برند آن محصول نامیده می شود. در حقیقت، برندها با بازاریابی و تبلیغات در دنیای کسب وکار مرتبط هستند. از سوی دیگر، مجموعه ای از اقدامات، ابزارهای بازاریابی...

2 آبان 1399

خبرنگاران رئیس علوم پزشکی: 101 بیمار کرونایی در قم پذیرش شدند

قم - خبرنگاران - رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: در 24 ساعت گذشته 101 تَن با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا در مراکز درمانی قم موردپذیرش قرار گرفتند.

26 مهر 1399

وان پلاس Clover با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قیمت 200 دلار راهی بازار می شود

اینطور که به نظر می رسد، گوشی مورد انتظار وان پلاس Clover که پیش تر در رابطه با وجود آن شایعاتی شنیده بودیم قرار است یک گوشی اقتصادی باشد که از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و تنها 200 دلار قیمت داشته باشد.

22 مهر 1399

شیائومی از سومین نسل تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد

چند روز دیگر شرکت ZTE از اولین گوشی دارای دوربین زیر نمایشگر رونمایی می کند ولی به زودی شرکت های دیگر هم در این زمینه وارد رقابت می شوند. در همین زمینه می توانیم به شیائومی اشاره کنیم که ساعاتی قبل از نسل سوم تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد...

20 مهر 1399

برای کاهش رفتارهای قلدری در دانش آموزان، والدین را آموزش دهید

یافته های یک پژوهش حاکی از آن است که آموزش مدیریت والدین و تغییر شیوه والدگری آن ها تاثیر چشم گیری در بروز رفتارهای قلدری فرزندان دارد و باعث کاهش این نوع رفتارها می گردد.

19 مهر 1399
تعداد: (38)