تصاویر از سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، تصاویر افشا شده از نسل بعدی لپ تاپ و تبلت سری سرفیس، از عدم تغییر چشمگیر در طراحی آنها خبر می دهد.

تصاویر از سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد

به گزارش وبلاگ انجمن ها به نقل از دیجیاتو،یکی از کاربران توییتر تصاویری را از سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر کرده که ظاهرا در اسناد کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) به آنها دست پیدا کرده است. به گفته وی سرفیس پرو 8 از اتصال به شبکه LTE پشتیبانی می کند. این دو دستگاه که انتظار می رود سال آینده معرفی شوند، از نظر ظاهری نسبت به نسل فعلی دستخوش تغییر چندانی نشده اند.

بر اساس شایعات وگمانه زنی های کنونی سرفیس پرو 8 از همان نمایشگر 12.3 اینچی نسل فعلی بهره می برد که زیر آن پردازنده نسل یازدهمی اینتل i7-1165G7 با گرافیک Xe در کنار 32 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه SSD سامسونگ قرار گرفته است. این میزان حافظه رم 2 برابر از قوی ترین نسخه پرو 7 با 16 گیگابایت رم بیشتر است.

سرفیس لپ تاپ 4 هم احتمالا از همین پردازنده نسل یازدهمی بهره خواهد برد اما شایعاتی هم در مورد عرضه نسخه ای از آن با پردازنده سفارشی مایکروسافت بر پایه AMD رایزن 4000 به گوش می رسد. این دو شرکت قبلا هم با وعده ارتقای توان پردازش CPU و GPU در مدل 15 اینچی سرفیس لپ تاپ 3 از پردازنده سفارشی استفاده کرده بودند اما نتیجه آن چیپستی بود که گاهی حتی در اجرای وظایف نه چندان سنگین مثل پخش ویدیوهای 4K باز می ماند.

مایکروسافت معمولا سری های سرفیس لپ تاپ و سرفیس پرو را در ماه اکتبر بروزرسانی می کند و سال گذشته نیز در همین بازه زمانی لپ تاپ 3 و پرو 7 رونمایی شدند. اینبار اما شاهد معرفی لپ تاپ گو و سرفیس پرو ایکس بودیم و انتظار می رود که دو مدل مورد بحث در اواسط ژانویه یا دی ماه رونمایی شوند.

منبع: جام جم آنلاین

به "تصاویر از سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر از سرفیس پرو 8 و سرفیس لپ تاپ 4 منتشر شد"

1 دیدگاه

AMIRREZA 29 آذر 1400

یاسین رایان آورده
حتما یکیشو می خرم

پاسخ به AMIRREZA
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید