مشخصات نسخه جهانی گوشی ردمی 10A

به گزارش وبلاگ انجمن ها، شرکت شیائومی که پیشتر گوشی Redmi 10A را در بازار های چین و هند عرضه نموده بود، اکنون میخواهد آن را سطح جهانی عرضه کند. مشخصات این گوشی اخیرا در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است.

مشخصات نسخه جهانی گوشی ردمی 10A

به گزارش وبلاگ انجمن ها، شرکت شیائومی اخیرا گوشی Redmi 10A را در چین و هند عرضه نموده بود. اما اکنون، نسخه جهانی همین مدل در بنچمارک GeekBench مشاهده شده است. برخی از مشخصات کلیدی این دستگاه به وسیله وبسایت این بنچمارک لو رفته است.

از هم اکنون، غول فناوری چینی آغاز به اشتراک گذاری تیزر هایی برای عرضه آینده مدل 10A نموده است. اما قبل از عرضه رسمی، این دستگاه در وبسایت بنچمارک محبوب Geekbench مشاهده شده است. با نگاهی به فهرست مشخصات منتشر شده، می بینیم که نسخه جهانی ردمی 10A به تراشه هلیو G25 مدیاتک مجهز خواهد شد. این دستگاه بعلاوه دارای شماره مدل 220233L2G بود. نتایج تست های این گوشی هوشمند نیز منتشر شده است. این دستگاه تازه در تست تک هسته ای 132 امتیاز به دست آورده است. در تست چند هسته ای نیز 486 امتیاز دریافت نموده است.

علاوه بر این، فهرست مشخصات بنچمارک بعلاوه نشان داد که نسخه جهانی با حداقل با 2 گیگابایت رم عرضه می گردد. می دانیم که این نسخه روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می گردد که البته به احتمال فراوان به وسیله رابط کاربری شرکت سفارشی شده است. متأسفانه، این همه اطلاعات کلیدی است که در وبسایت بنچمارک GeekBench یافت شد. با توجه به این که این گوشی هوشمند اخیراً در هند عرضه شده بود؛ ما یک تخمین تقریبی در خصوص اینکه چه مشخصات دیگری ممکن است برای نسخه بازار جهانی عرضه گردد، می توانیم ارائه کنیم.

نسخه های هندی و چینی دارای پنل 6.53 اینچی HD+ IPS LCD با بریدگی قطره ای در پنل جلویی بودند. در زیر قاب، یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می نماید که از قابلیت شارژ 10 واتی برخوردار است. بعلاوه در پنل پشتی یک دوربین 13 مگاپیکسلی وجود دارد. در پنل جلویی در داخل بریدگی ناچ نیز یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی وجود دارد. بعلاوه یک اسکنر اثر انگشت در پنل پشتی نصب شده که امنیت دستگاه را تأمین می نماید. به هر حال می توانیم تا حدودی مطمئن باشیم که مشخصات نسخه تازه گوشی ردمی 10A مشابه همین مشخصاتی است که ارائه کردیم. هر چند محتمل است، برخی از مشخصات آن کمی متفاوت باشد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "مشخصات نسخه جهانی گوشی ردمی 10A" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصات نسخه جهانی گوشی ردمی 10A"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید