چگونه از هک شدن حساب بازرگانی جلوگیری کنیم؟

به گزارش وبلاگ انجمن ها، با وجود جرائم دیجیتال که تهدیدی رو به افزایش است، هک حساب های معاملاتی پدیده جدیدی نیست. بعضی از هکرها از نرم افزارهای پیشرفته، همراه با بدافزار و ویروس هایی که حتی از بهترین امنیت عبور می نمایند، استفاده می نمایند.

چگونه از هک شدن حساب بازرگانی جلوگیری کنیم؟

به گزارش وبلاگ انجمن ها به نقل از ایرنا، بسیاری از جرائم اینترنتی با تدابیر امنیتی به راحتی قابل پیشگیری است. در این گزارش، چهار پیشنهاد در خصوص چگونگی جلوگیری از هدف قرار دادن حساب تجاری خود توسط هکرها آورده شده است:

از رایانه عمومی استفاده نکنید

برای بازرگانان حتی درحالی که از لپ تاپ خود دور هستند کاملاً طبیعی است تا فعالیت های خود را پیش ببرند. این می تواند به این معنی باشد که وسوسه می شوید از رایانه عمومی بهره ببرید اما در برابر اصرار مقاومت می کنید. شما در خصوص امنیت شبکه ای که از آن استفاده می کنید یا اینکه کامپیوتر شما به نرم افزارهای جاسوسی آلوده شده است تضمینی ندارید.

اگر در خارج از خانه احتیاج به تجارت دارید، به دنبال یک برنامه تجارت خوب باشید. موارد بسیاری وجود دارد که امنیت دومرحله ای را ارائه می دهند و به شما یاری می نمایند تا در هنگام دسترسی عالی به بازار، از اطلاعات خود محافظت کنید.

با کارگزار خود تماس بگیرید

اگرچه مسئولیت ایمن نگه داشتن حساب شما به عهده خودتان است ، اما یک کارگزار خوب نیز از آن محافظت می نماید. با کارگزار خود صحبت کنید و دریابید که در صورت بروز مشکل، آن ها چه فرآیندهایی را در اختیاردارند.

حساب خود را از نزدیک کنترل کنید

ممکن است این نکته واضح به نظر برسد، اما محافظت از حساب خود برای هر چیزی که غیرمعمول به نظر می رسد بهترین کاری است که می توانید برای جلوگیری از دام هکرها انجام دهید. حتی تغییرات کوچک و به ظاهر کم اهمیت، شاید نشانه این باشد که مسئله ای پیش آمده است ، بنابراین هوشیار باشید.

در خصوص هر معامله ای که هرچند ناچیز و غیرمعمول به نظر برسد هوشیار باشید. بیش ازحد مشکوک بودن هرگز به کسی آسیب نمی رساند ، اما نادیده دریافت علائم هشداردهنده می تواند شمارا در معرض تهدید قرار دهد.

در خصوص دادن اطلاعات شخصی خود احتیاط کنید

کلاهبرداری فیشینگ بسیار پیچیده تر از گذشته است و حتی بازرگانان باتجربه می توانند با تکنیک های انحرافی درگیر شوند. کلاهبرداران کوشش می نمایند تا اطلاعات شخصی شمارا به طرق مختلف افشا نمایند.

مطمئن شوید که بدون دلیل روی هیچ پیوند جدیدی کلیک نکنید. کلاهبرداران می توانند هنگام ردیابی کلیدهای شما، شمارا به یک سایت جعلی راهنمایی نمایند که بسیار واقعی به نظر می رسد تا بتوانند حساب شمارا هک نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "چگونه از هک شدن حساب بازرگانی جلوگیری کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از هک شدن حساب بازرگانی جلوگیری کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید