اخبار اقتصادی

حفظ دیوارهای تاریخی اطراف شهر کانو نیجریه

دیوار های تاریخی شهر کانو، یکی از شهر های پرجمعیت و قدیمی نیجریه که زمانی برای محافظت از ساکنان در طول جنگ ساخته شده بود حفظ شده است.

13 تیر 1401

زمینه اشتغال 300 نفر در طرحهای گردشگری اردبیل فراهم می گردد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، زمینه اشتغال 300 نفر در طرحهای گردشگری اردبیل فراهم می گردد.

7 تیر 1401

مقایسه تویوتا سوپرا و بی ام و Z4: دو خودروی اسپرت بسیار متفاوت

هر دو خودروی بی ام و Z4 و تویوتا سوپرا اسپرت، علیرغم اینکه بر روی یک پلت فرم ساخته شده اند، اما بسیار متفاوت هستند.

1 تیر 1401

خاک مرده روی دستگاه های فراوری!

یک تولیدکننده پلاستیک با بیان اینکه در شهرک های صنعتی 50 تا 55 درصد کارخانه ها راکد هستند و خاک مرده برروی دستگاه نشسته، از افزایش قیمت مواد اولیه اطلاع داد و گفت: تولیدکنندگان مواد اولیه در بخش پتروشیمی اجناس خود را به افغانستان ارزانتر از ایران می فروشند...

3 تیر 1400

آزادسازی 87.5 درصد از نوار ساحل دریای خزر در استان

استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی بیش از 87 درصد از راه دسترسی به ساحل تأکید کرد پای همه شهرمندان و مسافران باید به نوار ساحلی دریای خزر باز شود.

29 خرداد 1400

حمله هواداران استقلال به محمود فکری، اظهارات جنجالی سرمربی سابق استقلال چه بود؟

بعد از مصاحبه محمود فکری که به نوعی از مدیرعامل استقلال حمایت کرده بود بخشی ازهواداران این تیم در فضای مجازی به انتقاد از سرمربی سابق تیم شان پرداختند.

28 خرداد 1400

محصولات غذایی سالم با کود طبیعی کپسول جنگل

بخش اعظم غذای روزانه ما را محصولات کشاورزی تشکیل می دهد و سالم و ارگانیک بودن آنها قطعا از دغدغه های مهم این روزهای همه ماست.

24 خرداد 1400

بارگیری بیش از 20 محموله بزرگ ترافیکی در بندر امام

خبرنگاران/خوزستان مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) از بارگیری بیش از 20 نگلات ویژه (محموله بزرگ ترافیکی) در بندر امام از ابتدای امسال تا به امروز خبر داد.

24 خرداد 1400

هشدار ؛در این سه مکان بیشتر احتمال دارد کرونا بگیرید ، این صنف در صدر اخطارهای کرونایی

خبرنگاران : روزگار مرگ های چندصدتایی کرونا دوباره از سر گرفته شده و هر روز هزاران خانواده را داغدار می کند. در این میان اما، رعایت پروتکل های بهداشتی به فراموشی سپرده شده ، به ترتیب نانوایی ها، رستوران ها و پاساژها رتبه های اول تا سوم دریافت...

22 خرداد 1400

بدهی آمریکا 4 برابر تولید ناخالص داخلی

یک کارشناس آمریکایی می گوید، تنها ابزار بانک مرکزی آمریکا برای کنترل تورم بالابردن نرخ بهره دلار است که اگر این کار را بکند، حباب موجود در بازار های مالی این کشور خواهد ترکید.

22 خرداد 1400

یارانه پروتئین جایگزین ارز ترجیحی صنعت طیور شود

پانزدهمین نشست کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق ساری با حضور رئیس اتاق، اعضای کمیسیون، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، برخی از مدیران استانی، نماینده استاندار، فعالان اقتصادی و یکی از کارشناسان کشاورزی دانشگاه تهران با موضوع رسیدگی به شرایط...

19 خرداد 1400

قیمت اتریوم امروز 16 اردیبهشت 1400

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود 399.73 میلیارد دلار، در رتبه 2 بازار قرار داشته و سهم 16.34 درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت 3,453.07 دلار، با احتساب نرخ تتر 22,446...

5 خرداد 1400

پرس تی وی: آمریکا حاضر نیست برطرف همه تحریم ها و راستی آزمایی را بپذیرد

شبکه پرس تی وی به نقل از منابع آگاه ایرانی اظهار داشت، آمریکایی ها همچنان حاضر به لغو همه تحریم ها علیه ایران و راستی آزمایی در این زمینه نشده است.

4 خرداد 1400

خبرنگاران پوتین بر توسعه همکاری ها با لبنان تاکید نمود

مسکو - خبرنگاران - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با سعد الحریری نخست وزیر مامور به تشکیل دولت جدید لبنان درخصوص همکاریهای دوجانبه گفت و گو نموده و بر عزم و اراده روسیه برای توسعه این همکاریها در عرصه های مختلف تاکید نمود.

24 اردیبهشت 1400

نیویورک پست:بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و چیزی بدست نیاورد

هیأت تحریریه نشریه آمریکایی نیویورک پست در یک مقاله انتقادی علیه دولت بایدن درباره مذاکرات برجام که در وین در جریان است، نوشت تیم مذاکراتی بایدن در برابر ایران کوتاه آمد و خود هیچ امتیازی بدست نیاورد.

21 اردیبهشت 1400

تأکید دوباره اولیانوف بر لزوم لغو تحریم های آمریکا علیه ایران

نماینده دائم روسیه در وین بر لزوم اجرای تعهدات همه طرفین در چارچوب توافق هسته ای، بعنوان تنها راه حل مسائل کنونی در جهت احیای کامل برجام، ازجمله تحقق لغو تحریم های ضدایرانی از سوی آمریکا تأکید کرد.

15 اردیبهشت 1400

حکمرانی خوب راه حلی برای حل بحران آب و امنیت غذایی

آب، غذا و امنیت غذایی سه واژهای که باهم ارتباط تنگاتنگی دارند. آب برای فراوری غذا ضروری است و غذاست که امنیت غذایی مردم را تأمین می­کند. امنیت غذایی با تهدیدهای فراوانی در دنیا امروزی روبروست از تهدید تغییر اقلیم گرفته تا کووید-19. آمارها نشان می­دهد که...

9 اردیبهشت 1400

در بازار چادر مشکی چه می گذرد؟، موانع تولید چادر ایرانی؛ از پارچه تقلبی تا واردات نخ خبرنگاران

نهادهای حمایتی، تولید کنندگان، اساتید دانشگاه و مردم همگی مجموعه ای را تشکیل می دهند که در مسائل تولید چادر مشکی ایرانی سهیم است. سهم هر گروه، یک تکه از پازل دومینوی تولید چادر مشکی است. تنها با صاف کردن تک تک قطعات دومینوست که می توان آن را طوری چید که...

7 اردیبهشت 1400

نقش کلیدی دلار بر آینده بورس

به گزارش خبرنگاران، پتانسیل رشد نهفته در سال 99 نیز باعث رشد بازار سهام شد و کارشناسان عقیده دارند بورس در سال 1400 هم می تواند از پتاسیل نهفته بهره ببرد.

27 فروردین 1400

انتقال آب خلیج فارس به مجتمع مس سرچشمه

طی مراسمی با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، قطعه دوم از خط نخست ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به مجتمع مس سرچشمه افتتاح شد.

26 فروردین 1400
تعداد: (181)