معماری و عمران

چند درصد تهرانی ها مستاجرند؟!

معاون شهر سازی شهردار تهران با بیان اینکه 43 درصد تهرانی ها مستاجرند گفت: بر اساس مطالعات 42 درصد مردم در کشور زیر خط فقر مسکن هستند که این رقم در استان تهران 80 درصد است.

6 تیر 1401

تنها موزه ای که می تواند کار پژوهشی کند موزه هنرهای معاصر تهران است

تهران (پانا) - نشست خبری بازگشایی نمایشگاه های جدید موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان نهان برعیان و پرسونا با حضور هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران، شهریار حاتمی کیوریتور نمایشگاه نهان بر عیان و امیر راد کیوریتور...

1 تیر 1400

اتمام عملیات بهسازی پوشش حفاظتی کاروانسرای ینگی امام

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اتمام عملیات بهسازی پوشش حفاظتی کاروانسرای ینگی امام صورت گرفت.

18 خرداد 1400

گوردخمه های سه گانه اسحاق وند؛ از اسرارآمیزترین آثار تاریخی کرمانشاه

گوردخمه های سه گانه اسحاق وند یکی از اسرارآمیزترین آثار تاریخی استان کرمانشاه است که در شهرستان هرسین قرار دارند. این گوردخمه ها در 25 کیلومتری جنوب غربی شهرستان هرسین و در شمال شرقی روستایی به نام ده نو قرار دارند.

4 اسفند 1399

کامیون ارزان می&zwnjشود؟

خبرنگاران : گمرک ایران بخشنامه مجاز بودن ترخیص کامیون های دست دوم وارداتی را با هماهنگی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به کلیه گمرکات اجرایی کشور ابلاغ کرد.

19 دی 1399

لزوم عرضه تمام تولیدات زنجیره فولاد در بورس

اگرچه هدف دولت از تدوین شیوه نامه ساماندهی زنجیره فولاد اصلاح ایرادات و حذف رانت بوده، اما در این شیوه نامه، با قیمت گذاری دستوری، کارکرد بازار سرمایه را زیر سوال برده است.

7 دی 1399

زخمی عمیق بر پیکر یکی از محله های اصیل اراک

ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، زخمی عمیق بر پیکر یکی از محله های اصیل اراک مشاهده می شود.

4 دی 1399

آشنایی با نکات مهم در چیدمان دکوراسیون فضاهای کوچک

همانطور که در مطالب پیشین گفتیم، برای داشتن یک خانه دلباز، متراژ خانه مهم نیست این مهم است که چقدر در انتخاب و چیدمان وسایلتان دقیق و درست رفتار کنید. در این مطلب با تعدادی از نکات مهم در چیدمان دکوراسیون خانه ها و فضاهای کوچک آشنا می شویم که توجه به آنها...

27 آذر 1399

خبرنگاران 18 پروژه آموزشی در خراسان شمالی افتتاح شد

بجنورد- خبرنگاران- 18 پروژه آموزشی خراسان شمالی با 48 کلاس درس، روز پنجشنبه بیست و دوم آبان ماه با دستور رییس جمهوری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

21 آذر 1399

601 کارخانه به دنبال سرمایه

601 بنگاه راکد کوچک، متوسط و عظیم که از صدور مجوز بعضی از آن ها حدود 15 سال می گذرد، از سوی سیاست گذار برای تامین سرمایه و تکمیل به سرمایه گذاران در قالب مشارکت یا واگذاری پیشنهاد شده است. صاحبان این بنگاه ها سال هاست که توان تامین اقتصادی پروژه های خود را...

21 آذر 1399

با بدن سازی در یک ماه چقدر عضله می سازید؟

اساساً برای ساختن عضله، باید از عضله های خود کار بکشید. برای افزایش عضله، تمرین هایی که شامل بلند کردن وزنه ها باشد توصیه می شود. ورزش های هوازی، نتیجه کمتری در عضله سازی دارند.

15 آذر 1399

افزایش کارمزد خدمات بانکی پس از 10 سال

معاون فناوری های نوین بانک مرکزی با اشاره به 10 سال تاخیر در اصلاح کارمزد های خدمات بانکی گفت: بانک مرکزی موظف است هر سال هزینه های ارائه خدمات بانکی را بررسی کرده و در صورت نیاز کارمزد آن ها را افزایش دهد و بر این اساس سعی ما بر این بود که کارمزد ها به نحوی...

14 آذر 1399

ثبت آثار ارزشمند گذشته، هنر ایرانیان را تثبیت می کند

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: ثبت آثار ارزشمندی چون نسخه خطی منشآت خواجه اختیار منشی گنابادی، هنر ایرانیان را تثبیت می کند.

25 آبان 1399

قتل عروس 20 روز قبل از جشن عروسی ، انگیزه دامادِ قاتل چه بود؟

مرد جوانی که دکترای آی تی داشت، همسرش را 20 روز قبل از مراسم عروسی به قتل رساند.

3 آبان 1399

بازدید کیم جونگ-اون از مناطق توفان زده ، رهبر کره شمالی مسئول خاطی را برکنار کرد

رهبر کره شمالی در ادامه سفرهای خود به گوشه و کناراین کشور بحران زده روز شنبه به استان شرقی هامگیونگ رفت و از خرابی های ناشی از توفند مایاسک در این منطقه بازدید و یک مقام ارشد را به دلیل کوتاهی در انجام وظایف برکنار کرد.

28 مهر 1399

بازگشایی سالن های سینما و تئاتر از فردا ، پروتکل جدید ضد کرونا برای زندان ها

معاون فنی مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت ضمن اشاره به بازگشایی تالارهای پذیرایی، سالن های سینما و تئاتر، بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی و همکاری اصناف با بازرسان دانشگاه های علوم پزشکی تاکید نمود.

9 شهریور 1399

شروع عملیات حفاظت اضطراری در ارگ بهارستان بیرجند

معاون میراث فرهنگی خراسان جنوبی از شروع عملیات حفاظت اضطراری ارگ بهارستان بیرجند اطلاع داد.

16 تیر 1399

برنامه ریزی هوآوی برای رونمایی از محصولات جدید مجهز به چیپ ست Kirin A1

هوآوی قصد دارد طیف جدیدی از محصولات الکترونیکی پوشیدنی مجهز به چیپ ست Kirin A1 را مانند اسپیکر، هدفون و عینک هوشمند معرفی کند. این محصولات با تمرکز روی مصرف بهینه انرژی و پشتیبانی از فناوری پیشرفته ارتباط بلوتوثی رونمایی خواهند شد.

14 تیر 1399

پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به هیأت دولت ارسال می گردد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در نشست همفکری و اخذ نظرات نمایندگان تشکل های بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان برای ارائه پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان در امسال تأکید کرد: به زودی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی برای اعمال افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان...

6 تیر 1399

ادامه بازداشت زندانیان سیاسی در گوانتاناموی امارات

کمپین بین المللی برای آزادی در امارات از آزاد نشدن چند زندانی سیاسی اماراتی علی رغم خاتمه دوره محکومیتشان و شرایط نامناسب آنها در زندان پرده برداشت.

1 تیر 1399
تعداد: (25)