وان پلاس Clover با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قیمت 200 دلار راهی بازار می شود

به گزارش وبلاگ انجمن ها، اینطور که به نظر می رسد، گوشی مورد انتظار وان پلاس Clover که پیش تر در رابطه با وجود آن شایعاتی شنیده بودیم قرار است یک گوشی اقتصادی باشد که از باتری 6000 میلی آمپر ساعتی بهره برده و تنها 200 دلار قیمت داشته باشد.

وان پلاس Clover با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قیمت 200 دلار راهی بازار می شود

وان پلاس طی سال های گذشته استراتژی پیروزی را در عرضه گوشی های هوشمند در پیش گرفته؛ یعنی تولید تعداد کمی محصول در هر سال، تجهیز آن ها به پردازنده پرچم دار کوالکام و عرضه با قیمت مناسب. با ورود سری وان پلاس 8 به بازار هم دیگر شاهد هیچ گوشی 500 دلاری یا بهتر است بگوییم میان رده ای از این شرکت نبودیم تا اینکه وان پلاس نورد با پردازنده 765G راهی بازار شد.

بدین ترتیب اکنون این شرکت، رسما یک گوشی میان رده در سبد محصولات خود دارد. اما برای پیروزیت، به بیش از یک گوشی در هر سری نیاز است و وان پلاس نیز به خوبی این موضوع را می داند. به همین دلیل به نظر می رسد شرکت چینی در حال کار روی محصولی پایین رده با پردازنده اسنپدراگون 460 است. به گفته یکی از افراد مطلع از فرایند ساخت وان پلاس Clover، عرضه این محصول قطعی است و همه بازارها نیز به آن دسترسی خواهند داشت.

اینطور که به نظر می رسد نام این محصول، قطعا وان پلاس Clover خواهد بود. محصولی با نمایشگر 6.52 اینچی از نوع IPS LCD و وضوح 720 × 1560 پیکسل، 4 گیگابایت رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت افزایش از طریق کارت حافظه جانبی و سنسور اثر انگشت روی پنل پشتی.

روی پنل پشتی این گوشی سه دوربین را شاهد هستیم که شامل دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر می شوند که به احتمال فراوان سنسور ماکرو و سنجش عمق هستند. اما نکته هیجان انگیز، باتری 6000 میلی آمپر ساعتی وان پلاس Clover است که با شارژر سریع 18 واتی نیز شارژ می شود. با در نظر دریافت کیفیت صفحه، به نظر می رسد کاربر حداقل دو روز بتواند روی آن حساب کند.

  • میان رده جدید وان پلاس با نام وان پلاس Clover در گیک بنچ دیده شد

در زیر می توانید مشخصات کامل مربوط به این گوشی را مشاهده کنید.

وان پلاس Clover
اندروید 10 (OxygenOS 10)
پردازنده اسنپدراگون 460 (11 نانومتری) با 4 هسته Cortex A73 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex A53 با فرکانس 1.8 گیگاهرتز - پردازنده گرافیکی آدرنو 610
نمایشگر 6.52 اینچی +HD از نوع IPS LCD
دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی
دوربین دوم 2 مگاپیکسلی (ماکرو)
دوربین سوم 2 مگاپیکسلی (سنجش عمق)
حسگر اثر انگشت روی پنل پشتی
مجهز به اینترنت 4G و بلوتوث نسخه 5.0
باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با شارژر 18 واتی
مجهز به جک هدفون

اسنپدراگون 460 پردازنده ای است که اوایل امسال راهی بازار شده و به طور کلی عملکرد بسیار بهتری از نسل قبل خود یعنی اسنپدراگون 450 دارد (60 درصد عملکرد گرافیکی بهتر). علاوه بر این ها، از 4 هسته قدرتمند Cortex A73 نیز در آن استفاده شده تا گوشی در انجام فرایند های سنگین عملکرد خوبی داشته باشد.

وان پلاس به احتمال فراوان این گوشی را اواخر امسال راهی بازار می کند و قیمتی هم که برای آن در نظر گرفته تنها 200 دلار است. با نگاهی به مشخصات فنی، می بینیم که چنین قیمتی دور از انتظار هم نیست. به نظر می رسد وان پلاس با این قیمت، قصد دارد با گوشی های شیائومی و ریلمی در بازار گوشی های پایین رده رقابت داشته باشد.

این اولین باری است که شاهد معرفی محصولی با چنین مشخصات سخت افزاری از وان پلاس هستیم چرا که این شرکت معمولا محصولات بالارده راهی بازار می کرد. همین مسئله می تواند به این معنا باشد که شرکت چینی قصد دارد مانند بسیاری از شرکت های پیروز دیگر، به تدریج شرایط خود را در بخش های مختلف بازار بهبود بخشد. این شرکت اکنون در بسیاری از بازارها محبوبیت بالایی دارد و ساخت گوشی های پایین رده می تواند تضمینی باشد برای کسب پیروزیت های بیشتر.

وان پلاس در بازار آمریکا آنقدرها محبوب نیست و حتی وان پلاس نورد هم در این کشور در دسترس قرار نگرفت. به همین دلیل شایعه شده بود این شرکت می خواهد دو گوشی دیگر از سری نورد را برای بازار این کشور عرضه کند. شنیده بودیم این دو گوشی یک پایین رده و یک میان رده خواهند بود که در این صورت، Clover می تواند یکی از آن ها باشد و با ورودش به ایالات متحده، پیروزیت های زیادی هم برای وان پلاس در این کشور بدست بیاورد.

اینکه نماینده جدید وان پلاس دقیقا در چه تاریخی در دسترس قرار می گیرد مشخص نیست اما مسلما در روزهای آینده در رابطه با آن بیشتر خواهیم شنید.

  • اولین ساعت هوشمند وان پلاس احتمالا به زودی عرضه می شود

منبع: Android Central

منبع: دیجیکالا مگ

به "وان پلاس Clover با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قیمت 200 دلار راهی بازار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وان پلاس Clover با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و قیمت 200 دلار راهی بازار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید