شیائومی از سومین نسل تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، چند روز دیگر شرکت ZTE از اولین گوشی دارای دوربین زیر نمایشگر رونمایی می کند ولی به زودی شرکت های دیگر هم در این زمینه وارد رقابت می شوند. در همین زمینه می توانیم به شیائومی اشاره کنیم که ساعاتی قبل از نسل سوم تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر خود رونمایی کرد و اعلام کرده که در سال 2021 گوشی های مجهز به این تکنولوژی روانه بازار می شوند.

شیائومی از سومین نسل تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد

شیائومی دستیابی به این تکنولوژی را یک پیشرفت اساسی می داند که در نهایت می تواند بهترین تجربه مربوط به نمایشگر یکپارچه را امکان پذیر کند.

تکنولوژی شیائومی چگونه کار می کند؟

شیائومی می گوید برای این فناوری از ترکیب پیکسل جدیدی استفاده کرده که به نمایشگر اجازه می دهد نور را از شکاف بین زیرپیکسل ها عبور دهد و هرکدام از پیکسل ها بدون مشکل مربوط به تراکم از زیرپیکسل های RGB بهره می برند. به همین خاطر در ناحیه مربوط به دوربین سلفی، تراکم پیکسل ها مشابه دیگر بخش های نمایشگر است. در ادامه می توانید ویدیو مربوط به این تکنولوژی شیائومی را مشاهده کنید.

همچنین نسل سوم این تکنولوژی به لطف طراحی ویژه به دوربین سلفی زیر نمایشگر اجازه می دهد نور بیشتری دریافت کند و در نتیجه عکس های سلفی جذاب تری ثبت شود. به همین خاطر شیائومی مدعی شده که کیفیت این نوع دوربین های سلفی مشابه دوربین های سلفی مرسوم خواهد بود.

شیائومی اعلام کرده که تولید انبوه گوشی های مبتنی بر این تکنولوژی از سال آینده آغاز می شود. بنابراین در سال 2021 اولین پرچم دار شیائومی دارای دوربین زیر نمایشگر به دست کاربران می رسد.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ

به "شیائومی از سومین نسل تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیائومی از سومین نسل تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید