گلایه سازمان اورژانس از سهمیه سه هزار تومانی بنزین آمبولانس ها

به گزارش وبلاگ انجمن ها، قائم مقام سازمان اورژانس با بیان اینکه برای آمبولانس ها سهمیه 500 لیتری با قیمت سه هزار تومان در نظر گرفته اند، گفت: اگر قرار بود قیمت هر لیتر بنزین برای خودروهای ما سه هزار تومان باشد، چرا سهمیه داده اند؟

گلایه سازمان اورژانس از سهمیه سه هزار تومانی بنزین آمبولانس ها

به گزارش وبلاگ انجمن ها به نقل از فارس، مجتبی سیف، قائم مقام سازمان اورژانس کشور، در جلسه تشریح طرح زمستانی پلیس راهور ناجا گفت: در شش ماه اول سال جاری نسبت به سال گذشته شاهد رشد 6 تا 8 درصدی در حوزه مصدومان هستیم. وی اضافه نمود: کل حوادث مرتبط با حوزه حمل و نقل حدود 480 هزار مورد بوده است و مأموریت های غیرتصادفی هم 400 هزار مورد است.

قائم مقام سازمان اورژانس کشور گفت: مأموریت های ناشی از بیماری هم بیش از یک میلیون بوده است و به طور کلی ما در شش ماهه اول سال، 2 میلیون مأموریت انجام داده ایم. سیف اظهار داشت: در حال حاضر بیش از هزار پایگاه شهری فعال شده اند و این در حالی است که پایگاه های اورژانس هوایی هم به 44 مورد رسیده است. وی در مورد پایگاه های موتوری اورژانس هم گفت: این عدد افزایش یافته است و به بیش از 300 پایگاه موتورلانس در 6 ماهه اول سال جاری رسیده ایم.

سیف به موضوع افزایش قیمت سوخت اشاره نمود و گفت: این موضوع باعث ایجاد مشکل برای سازمان اورژانس می گردد؛ زیرا در بعضی استان های پهناور، رفت و برگشت یک آمبولانس 300 هزار تومان پول بنزین احتیاج دارد. نماینده سازمان اورژانس گفت: برای ما سهمیه 500 لیتری در ماه در نظر گرفته اند آن هم با قیمت 3 هزار تومان که نفهمیدیم چگونه این سهمیه را حساب نموده اند؟ اگر قرار بوده قیمتش 3 هزار تومان باشد چرا دیگر سهمیه برایش در نظر گرفته شده است؟

پس از این سخنان رئیس پلیس راهور با تعجب پرسید: مطمئن هستید اینگونه است؟ سیف گفت: بله؛ ما امروز در تهران به همین شکل بنزین می زنیم و برای هر لیتر بنزین 3 هزار تومان پرداخت می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "گلایه سازمان اورژانس از سهمیه سه هزار تومانی بنزین آمبولانس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلایه سازمان اورژانس از سهمیه سه هزار تومانی بنزین آمبولانس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید