فال روزانه سه شنبه 10 مرداد 1396

به گزارش وبلاگ انجمن ها، فال روزانه سه شنبه 10 مرداد 1396، فال امروز، فال روز تولد، فال متولدین مهر، فال متولدین آبان، فال متولدین آذر، فال متولدین دی، فال متولدین بهمن

فال روزانه سه شنبه 10 مرداد 1396

موقعیت خورشید و ماه

    • خورشید در موقعیت اسد (Leo)
    • ورود ماه به موقعیت برج قوس (Sagittarius)

فال روزانه سه شنبه 10 مرداد 1396

فروردین

امروز ذهنتان به خوبی توانایی دریافت هرگونه اطلاعاتی را دارد بنابراین زمان خوبی است تا حرکت کنید. اجازه ندهید که ترس و محافظه کاری، مانع شما گردد. حتی اگر قدمی که امروز بر می دارید عظیم نیست و آنچنان به چشم نمی آید، ناامید نشوید زیرا هر چه بیشتر پیش روید، موفقیت های بیشتری را تجربه خواهید کرد. اگر سعی کنید انرژی و افکار خود را متمرکز کنید، کلید موفقیت در دستان تان خواهد بود. اگر می خواهید استرس های روزانه را تا حدودی از خود دور کنید، بازی و ورزش را از قلم نیاندازید .

اردیبهشت

بهتر است امروز کمی آرام تر باشید و آتش درونتان را کنترل کنید. درست در همان نقطه ای که هستید، زمان خوبی برای ایستادن و تمرکز کردن است. برای بدن تان احترام قائل شوید و با او آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. از خوردن مواد غذایی مضر بپرهیزید و پس از کارهای سخت به بدن تان استراحت دهید. شما از شرایط کنونی خود رضایت کامل را ندارید. اگر می خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، به جای ظاهر، درون خود را خواستنی و جذاب تر کنید. زیبایی شما در درون تان است .

خرداد

امروز از آن روزهایی است که دو روحیه منطقی و مبارزه طلبتان فعال شده است. این دو در همکاری با هم می توانند به شما در برداشتن قدم های عظیم یاری رسانند. بهتر است با افرادی که از نظر فکری به شما نزدیک هستند، بیشتر در ارتباط باشید. ارتباطات راز موفقیت شما در چنین روزی است. شما شایسته آنید که خودتان را بیشتر بشناسید و این تنها به وسیله بیان احساسات و افکارتان با دیگران اممکن می گردد. پس از این کار خواهید دید که چقدر بیشتر احساس راحتی و رضایت خواهید کرد .

تیر

امروز به طور اتفاقی شخصی بر سر راهتان قرار گرفته و سوالی از شما می پرسد، با وجود این که جوابش را می دانید، از پاسخ دادن به آن امتناع می کنید. شما دوست ندارید حقایق را به همین زودی آشکار کنید. کمی صبر ضروری است تا به شرایط دلخواهتان برسید. شما قدرت درک بالایی دارید، شاید تا به حال خودتان هم به این موضوع دقت ننموده باشید اما با کمی تمرکز بر آن خواهید فهمید که فواید زیادی برایتان خواهند داشت. پس ایده های کوچکی که به ذهن تان خطور می نماید را نادیده نگیرید .

مرداد

امروز هراس و ترسی را به وجود خودتان راه ندهید. شما آنقدر قوی و پر انرژی هستید که هر چه می خواهید بدست می آورید. پس نگذارید ترس های کوچک و حس پشیمانی بر شما غلبه کند و مانع از پیشرف تان گردد. راهی که در مقابل تان قرار گرفته، بر خلاف آنچه از بیرون به چشم می آید، روشن و واضح است. اگر بر اهداف تان اصرار ورزید و مرد عمل باشید و افکار کم اهمیتی که در حال حاضر ذهن تان را درگیری نموده را دور بریزید، صاحب بهشتی خواهید شد که تنها در رویاهایتان می دیدید .

شهریور

اگر امروز در ابتدای راهی که قصد حرکت در آن دارید قدمی اشتباه برداشتید نگران نباشید، فرصت برای جبران وجود دارد. به جای احساس پشیمانی سعی کنید از تجربیات تلخ گذشته خود برای ساختن آینده ای بهتر بهره ببرید. حتی اگر آینده شرایط متفاوتی با آنچه شما فکرش را می کردید، پیش رویتان قرار داد، به جای پشیمانی و عقب کشیدن، خودتان را با آن وفق دهید. انعطاف پذیری نیز یکی دیگر از رازهای موفقیت شماست .

مهر

شاید امروز اختلاف نظر کوچکی میان شما و یکی از دوستانتان پیش بیاید. این موضوع شما را تا حدی ناراحت و نگران نموده است. نگذارید این اختلاف انرژی و ذهن شما را بگیرد. زیرا آنچه شما باید در چنین روزی روی آن تمرکز کنید، روابط عاطفی تان است. کلامی که امروز به زبان می آورید بر دل ها خواهد نشست و دیگران را محسور خواهد نمود، پس اگر می خواهید فردی را تحت قرار دهید، امروز بهترین فرصت است. صداقت را نیز از یاد نبرید .

آبان

امروز با سرعت خوبی در حال طی کردن جهت رسیدن به هدف هستید که صدایی از درون شما را از حرکت باز می دارد. هر چه شما سرعت تان را بیشتر می کنید، ندای درون تان شما را به آهسته تر رفتن تشویق می نماید. بهتر است آن را نادیده نگیرید و کمی استراحت کنید. امروز به جای انجام کارهای جدی و مهم و بیرون رفتن از خانه، به کارهای خانه رسیدگی کنید و وقت تان را در کنار دیگر اعضای خانواده بگذرانید. در خانه ممکن است صحبت هایی بشنوید که از آن بی خبرید، ساده از آنها نگذرید زیرا موضوع مهمی در میان است .

آذر

امروز در دنیای خیال خود غرق شده اید. حد و مرزی برای تصورات شما وجود ندارد تا هر کجا که دلتان بخواهد می توانید پرواز کنید. برای تجربه چیزهای جدید از قدرت درونی تان یاری بگیرید و ببینید که چه چیزهای جدید و هیجان انگیزی را کشف خواهید کرد. شما انرژی درونی بالایی دارید که همواره خودشان را نشان نمی دهند، پس حال که فرصت باقی است از آن بهره ببرید. شجاعت و ریسک پذیری کلید موفقیت شما در چنین روزی است .

دی

امروز قبل از انجام هر کاری به تمامی جوانب آن کار فکر کنید تا بعدا برایتان مسئله ای پیش نیاید. حال زمان خوبی برای استراحت نیست پس به جای آن تمام تمرکز تان را بر کارهای مهم تری که می خواهید انجام دهید، بگذارید. به نشانه های اطراف تان خوب گوش دهید زیرا حاوی پیامی هستند که می توانند به شما در گذراندن جهت یاری نمایند. در این روزها بیشتر به سلامت جسمانی تان اهمیت دهید. اگر باشگاه رفتن برایتان سخت است، در خانه ورزش کنید یا به پیاده روی بروید. به زودی هدیه ای از یک دوست دریافت خواهید کرد که کاملا سورپرایز خواهید شد .

بهمن

در این چند وقت اخیر موضوعی است که به شدت ذهن و فکرتان را درگیر نموده است. زمان آن است فکرهایتان را متمرکز و به آنها جامع عمل بپوشانید. شاید به خودتان مطمئن باشید و فکر کنید که تمام پاسخ ها را می دانید اما بد نیست از دیگران نیز یاری بگیرید. با مشاهده زاویه دیدهای مختلف می توانید کنترل بیشتری روی موضوع داشته باشید. عشق زندگی تان حال و روز خوبی ندارد، یک سفر کوتاه می تواند هم خستگی را از تن شما به در کند و هم روحیه او را به بهترین شکل تغییر دهد .

اسفند

امروز نسبت به آنچه به زبان می آورید محتاط تر باشید. ذهن شما درگیر و خلاق است به همین دلیل دوست دارید که ایده های ناب خود را با دیگران نیز در میان بگذارید. فقط مراقب افراد سودجو باشید، زیرا ممکن است که از روراستی شما سو استفاده نمایند. وقت آن است کمی رفتار خود را تغییر دهید. اگر متناسب با شرایط که در آن قرار می گیرید عکس العمل نشان دهید، جواب بهتری خواهید گرفت تا این که یک رفتار را در هر موقعیتی به کار برید.

تهیه شده: مجله اینترنتی وبلاگ انجمن ها

منبع: setare.com

به "فال روزانه سه شنبه 10 مرداد 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه سه شنبه 10 مرداد 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید