معین سرپرست فدراسیون دوومیدانی تا خاتمه هفته

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها گفت: تا سرانجام هفته سرپرست فدراسیون دو و میدانی تعیین می گردد.

معین سرپرست فدراسیون دوومیدانی تا خاتمه هفته

به گزارش وبلاگ انجمن ها، محمد شروین اسبقیان در جمع وبلاگ انجمن ها اظهار کرد: با توجه به این که رشته دوومیدانی یک رشته پایه و مادر است و در سال کسب سهمیه المپیک قرار داریم و این رشته یکی از رشته های حساس و مدال آور به شمار می رود سعی داریم با دقت کامل و حساسیت لازم سرپرست فدراسیون دوومیدانی را معین کنیم تا مسئله ای ایجاد نگردد. در حال حاضر دو سهیمه در این رشته کسب نموده ایم و در انتظار کسب سهمیه سوم هستیم بنابراین باید در انتخاب سرپرست این فدراسیون دقت عملی بیشتری به خرج بدهیم. به هر صورت تا سرانجام هفته جاری سرپرست این فدراسیون معین خواهد شد.

وی درباره سرپرست دبیری فدراسیون تنیس و این که گفته می گردد وی دارای مدرک دیپلم است و این برخلاف آیین نامه و اساس نامه فدراسیون ها است اظهار کرد: سرپرست دبیری فدراسیون تنیس موقتی است. البته وی از صاحب نظران و ورزشکاران این رشته است و شناخت کافی نسبت به تنیس دارد. بیشتر مد نظر این است که فرد فنی و تخصصی در این رشته گذاشته گردد تا بتوانیم هر چه سریعتر انتخابات این فدراسیون را برگزار کنیم و در آن موقع فردی را انتخاب می کنیم که براساس اساسنامه فدراسیون ها دارای مدرک کارشناسی باشد.

وی درباره زمان ثبت نام از کاندیداهای تنیس اضافه کرد: وضعیت تنیس را وزارت ورزش و جوانان مرتب رصد می نماید و تصمیم نهایی گرفته می گردد. یقین داشته باشید که شخص وزیر خود بر این تاکید دارد که زودتر انتخابات فدراسیون ها برگزار گردد.

اسبقیان در پاسخ به این پرسش که اولین انتخاباتی که پیش رو داریم مربوط به کدام رشته ورزشی است اظهار کرد: بستگی به استعلام ها دارد. در حال حاضر به دنبال تایید استعلام رشته های رزمی وهمچنین والیبال هستیم تا بتوانیم زودتر انتخابات این دو فدراسیون رابرگزار کنیم ضمن این که باید بگویم تا سرانجام سال انتخابات 8 فدراسیون را که دوره چهارساله ریاست روسای این فدراسیون ها به سرانجام رسیده را بنا داریم برگزار کنیم. شخص وزیر نیز تاکید دارند زودتر انتخابات را برگزار کنیم تا ثبات مدیریتی در فدراسیون ها حاکم گردد.

مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون ها در مورد حضور بعضی سرپرستان در فدراسیون ها و انصراف آنها برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: در اساسنامه و آیین نامه انتخابات قانونی وجود ندارد که سرپرست نتواند در انتخابات شرکت کند. ما نمی توانیم حق و حقوق سرپرستان را بگیریم. تمام کوشش وزیر ورزش بر این است که انتخابات بدون حاشیه و در نهایت عدالت برگزار گردد. اگر سرپرستی در چند ماه حضورش در فدراسیون بنا به درخواست اهالی آن مجموعه ورزشی خواهان شرکت در انتخابات باشد منعی برای او وجود ندارد و پس از انصراف از سرپرستی می تواند در انتخابات شرکت کند.

وی در سرانجام در مورد چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی خاطر نشان کرد: برگزاری چنین برنامه هایی سبب می گردد تا ورزش به سمت علمی شدن پیش برود. ما در سرانجام چنین کنگره هایی می توانیم به یافته های جدیدی در حوزه علم ورزش، علم تمرین، بیومکانیک، آسیب شناسی، تغذیه ورزشی، دوپینگ و غیره دست پیدا کنیم و به سمت و سوی توسعه ورزش پیش برویم بنابراین برگزاری چنین کنگره هایی در جهت مطلع سازی جامعه بسیار موثر است و دستاوردهای خوبی را به دنبال خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "معین سرپرست فدراسیون دوومیدانی تا خاتمه هفته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معین سرپرست فدراسیون دوومیدانی تا خاتمه هفته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید