از عملکرد شنا و واترپلوی خوزستان رضایت دارم ، برنامه ای از قلم نیفتاد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، خبرنگاران/خوزستان سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: از عملکرد و اقدامات اجرا شده در شنا و واترپلوی خوزستان در سال 99 رضایت دارم و حتی خود فدراسیون هم در جریان است که من تمام برنامه های مربوطه را انجام دادم و برنامه ای از قلم نیفتاد.

از عملکرد شنا و واترپلوی خوزستان رضایت دارم ، برنامه ای از قلم نیفتاد

مریم محمدی در گفت و گو با وبلاگ انجمن ها، درباره آنچه بر شنای خوزستان در سال 99 گذشت، اظهارکرد: هیات در سال 98 در هر دو بخش آقایان و بانوان شرایط خیلی بهتری همراه با کسب مدال داشت اما با شیوع کرونا در سال 99، برنامه های هیات تحت تاثیر قرار گرفت. البته کار را متوقف نکردیم و با توجه به برنامه های فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان پیش رفتیم و برنامه هایی چون برگزاری کلاس های بازآموزی درجه یک و دو و کلینیک تغذیه و آسیب شناسی با حضور اساتید برتر کشور در دستور کار قرار گرفتند.

وی در واکنش به حواشی اخیر پیرامون مدال آوری تیم بانوان خوزستان در رقابت های کشوری، بیان نمود: برخی از افراد که یکسری حواشی را ایجاد کردند، اذعان داشتند که برای اعزام تیم اطلاع رسانی نشد که باید بگویم حدود دو ماه پیش یک بخشنامه برای ما مبنی بر برگزاری جام زنده رود، ارسال شد که با سخت شدن شرایط کرونا در کل کشور، مقرر شد که این رقابت ها به صورت رکوردگیری و به میزبانی سه استان خراسان رضوی، اصفهان و تهران برگزار شود و این یعنی برنامه مسابقات تحت تاثیر کرونا قرار گرفت. تیم خوزستان نیز در اصفهان به رقابت پرداخت و در حالی که رقبای شناگران استان، بهترین های کشور بودند، یگانه دریایی، آیناز جعفری، زهرا لطفی و نیلوفر هاشمی از خوزستان در چندین ماده پیروز به کسب مدال شدند که از نظر ما نتایج خوبی بود. ضمن این که این نکته را هم باید مدنظر قرار داد که شناگران خوزستانی به دلیل شرایط قرمز کرونایی استان، بدون تمرین با حریفانی رقابت کردند که از ماه ها قبل تمرین داشتند. همچنین باید بگویم باتوجه به شرایط قرمز و قرنطینه خوزستان، هیات بدون پشتوانه، اعزام تیم استان را برعهده گرفت که جا دارد از آقای پیرپور و جمال پور مدیریت استخرهای هلال و آزادی بابت در اختیار گذاشتن استخرهایشان به هیات، تشکر کنم.

سرپرست هیات شنا، شیرجه و واترپلو خوزستان گفت: به هر حال این حواشی نه تنها من، بلکه جامعه شنای خوزستان را اذیت می کند. افراد نباید اقدامات هیات را آن هم در شرایط سخت کرونایی زیر سوال ببرند. تمام تلاش هیات این بوده که برنامه ها و اعزام ها به خوبی انجام شوند. همین که شناگران استان در این رکوردگیری شرکت کردند، این حضور در بالا بردن انگیزه شان تاثیر بسکمک داشت. من موافق این که ورزشکار به صرف اینکه حتما باید مدال کسب کند به مسابقات اعزام شود، نیستم زیرا همین که شناگران ما بروند و تجربه کسب کنند، اهمیت دارد. در هر صورت ایجاد این حواشی اصلا به شنای خوزستان کمک نمی کند و تنها خوزستان را از بودن در سطح بالا دور می کند. شنای خوزستان به همدلی نیاز دارد.

وی تاکید کرد: در مجموع از عملکرد و اقدامات اجرا شده در شنا و واترپلوی خوزستان در سال 99 رضایت دارم و حتی خود فدراسیون هم در جریان است که من تمام برنامه های مربوطه را انجام دادم و برنامه ای از قلم نیفتاد. به نظر من در سال گذشته اتفاقات خوبی برای شنای خوزستان افتاد، البته قصد داشتیم برنامه هایی در بخش استعدادیابی نیز داشته باشیم که با توجه به شرایط قرمز کرونایی استان و بسته بودن اماکن آبی و استخرها، این مهم محقق نشد.

محمدی همچنین با ارزشمند دانستن اقدامات هیات شنا، شیرجه و واترپلوی اصفهان در راستای میزبانی از رقابت های شنای بانوان کشور، اضافه نمود: جا دارد از پیمان گرامی رییس هیات اصفهان و نایب رییس این هیات که واقعا تلاش بسکمک در برگزاری مسابقات داشتند، تشکر کنم. همچنین باید از خانم ها احمداصل، صفری، آبادی، سیاحی، ولی زاده، خدادادی، محقق، عموآقایی، بهمنی و رضوان به عنوان مربیان شنای استان خوزستان که دست به دست هم دادند تا امروز شناگران استان در کشور افتخارآفرینی کنند، تشکر کنم. همچنین از خانم ها گرجیان و یاحقی نیز به عنوان داور اعزامی از استان و سرپرست تیم، قدردانی می کنم. اگر این همدلی و پای کار بودن ها نبود، پیروزیتی هم حاصل نمی شد.

وی در خاتمه نیز با تبریک سال نو، مطرح نمود: امیدوارم در سال جدید شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم و در سال 1400 نیز بیش از پیش، از شنای خوزستان بشنویم و شنا به سال های خوب گذشته اش برشود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "از عملکرد شنا و واترپلوی خوزستان رضایت دارم ، برنامه ای از قلم نیفتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از عملکرد شنا و واترپلوی خوزستان رضایت دارم ، برنامه ای از قلم نیفتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید