اتهامات رسمی استیضاح ترامپ هفته آینده به مجلس سنا ارسال می گردد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا میخواهد موارد اتهامات استیضاح رئیس جمهور ایالات متحده را طی روزهای آینده به مجلس سنا بفرستد.

اتهامات رسمی استیضاح ترامپ هفته آینده به مجلس سنا ارسال می گردد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ انجمن ها به نقل از رویترز، نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا روز آدینه گفت: اتهامات رسمی استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا تا اوایل هفته آینده به مجلس سنا ارسال خواهد شد.

بر اساس این گزارش نانسی پلوسی طی سه هفته گذشته بازی موش و گربه را با میچ مک کانل رهبر اکثریت سنا بر سر ارسال مفاد استیضاح ترامپ برای سناتورها شروع نموده بود و در نهایت راضی شده است تا این پرونده جنجالی را به سنا بفرستد.

دموکراتها خواهان احضار مجدد شهود این پرونده شده اند تا از آنها درباره فشار ترامپ بر رئیس جمهور اوکراین برای تحقیق از جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا ، تحقیقات مجددی انجام گردد.

پلوسی در نامه ای به مجلس نمایندگان آمریکا اعلام نموده است که قطعنامه مربوط به معرفی مدیران برای این محاکمه و تحویل موارد اتهامی علیه ترامپ به سنا طی هفته آینده ارسال خواهد شد.

ترامپ پیش از این در مورد 2 مورد اتهام از سوی مجلس نمایندگان آمریکا استیضاح شد.

نخستین اتهام ترامپ سوء استفاده از قدرت در تعلیق یاری 400 میلیون دلاری نظامی به اوکراین بوده است. ترامپ به رئیس جمهور اوکراین فشار آورده است تا درباره فساد اقتصادی جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق آمریکا و پسرش تحقیق کند. دومین اتهام مطرح شده علیه ترامپ، جلوگیری و سنگ اندازی از تحقیقات کنگره درباره پرونده رسوایی اوکراین است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اتهامات رسمی استیضاح ترامپ هفته آینده به مجلس سنا ارسال می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتهامات رسمی استیضاح ترامپ هفته آینده به مجلس سنا ارسال می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید