افزایش قانونگذاران حامی دادخواست تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات

به گزارش وبلاگ انجمن ها به نقل از الجزیره، شمار قانونگذاران جمهوریخواه حامی دادخواست ایالت تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا به 126 نفر افزایش یافت.

افزایش قانونگذاران حامی دادخواست تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات

پیش از این شمار قانونگذاران حامی این دادخواست 106 نفر اعلام شده بود.

بر اساس این گزارش، بیش از صد نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان آمریکا از شکوائیه دادستان کل ایالت تگزاس که خواستار به چالش کشیدن نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2020 آمریکا است، حمایت کرده بودند.

به همین دلیل، 106 عضو جمهوریخواه مجلس نمایندگان روز پنج شنبه سندی را در حمایت از دادخواست مورد حمایت ترامپ که به دنبال لغو نتایج انتخابات است، امضا کردند.

این سند توسط مایک جانسون نماینده جمهوریخواه تگزاس تهیه شده و تا به امروز مورد حمایت بیش از یکصد نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان قرار گرفته است.

جانسون در دادخواست خود از دادگاه عالی آمریکا می خواهد تا آرای الکترال انتخابات 2020 در چهار ایالت کلیدی میشیگان، ویسکانسین، پنسیلوانیا و جورجیا را باطل کند.

در شکایت ایالت تگزاس ادعا شده است که انتخاب الکتورهای مربوط به این چهار ایالت باید به دلیل تخلفات گسترده انتخاباتی باطل شود.

هر نامزدی که بتواند 270 رأی این الکتورها را به دست بیاورد، پیروز انتخابات محسوب خواهد شد.

بیش از یک ماه از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سوم نوامبر گذشته سپری شده است اما دونالد ترامپ تا کنون حاضر به پذیرش نتایج نشده است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "افزایش قانونگذاران حامی دادخواست تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قانونگذاران حامی دادخواست تگزاس برای تغییر نتیجه انتخابات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید