موسیقی

تنها موزه ای که می تواند کار پژوهشی کند موزه هنرهای معاصر تهران است

تهران (پانا) - نشست خبری بازگشایی نمایشگاه های جدید موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان نهان برعیان و پرسونا با حضور هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران، شهریار حاتمی کیوریتور نمایشگاه نهان بر عیان و امیر راد کیوریتور...

1 تیر 1400

دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان منصوب شد

تهران (پانا) - هومان اسعدی، دبیر پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان شد.

5 اردیبهشت 1400

پایکوبی با موسیقی دلالان

چرا در حالی که آثار تحریم ها در نیمه اول و به ویژه در ماه های اخیر در بخش فراوریات صنعتی (آمار رشد مثبت مالی، آمار فراوری اقلام منتخب صنعتی، معدنی و... و همچنین آمار فراوریات 240 صنایع بورسی) کم شده، اما فراوریات گروه سایپا به طور قابل توجهی عقبگرد داشت؟...

6 بهمن 1399

وقتی جمعیت 8 میلیاردی کره خاکی، تمایلی به قطع شدن سمفونی فوتبال ندارد

فوتبال بی دلیل فوتبال نشده و بی علت نیست که در جمع جمعیت 8 میلیاردی دنیا فقط بخش اندکی با این ورزش ارتباط برقرار نکرده و آن را دوست ندارند.

25 خرداد 1399

سهم میلیاردر ها از کل مالیات کشور کمتر از 5 درصد! ، چرا نظام مالیاتی ثروتمندان را در بر نمی گیرد؟

در شرایطی که کشور در شرایط نامناسب اقتصادی به سر می برد، حذف معافیت های اقتصادیاتی ثروتمندان و ممانعت از فرار های اقتصادیاتی این قشر، می تواند عاملی مهم در هدایت سرمایه به سمت بخش های مولد اقتصادی و به حرکت درآوردن چرخ های اقتصادی شود.

11 خرداد 1399

حقایق جالب درباره شهر بارسلونا

شهر بارسلون که امروزه به خاطر تیم پرآوازه خود در جهان با نام شهر بارسلونا شناخته می شود دارای جاذبه های گردشگری بسیار جالب می باشد.

5 خرداد 1399

خوانندگی در پارسوآ و آغاز پروژه های جدید، آواز را باید تغییر داد

نوید نوروزی خواننده موسیقی ایرانی که طی سال های گذشته در مکتب موسیقی اصفهان به فراگیری آواز ایرانی مشغول بوده، در آستانه برگزاری تازه ترین کنسرت ارکستر پارسوا با اشاره به بعضی جزییات این اجرا و انگیزه ها و دغدغه های خود در حوزه موسیقی به خبرنگاران بیان...

15 اردیبهشت 1399

محمد بن سلمان پس از مرگ پدرش شرایط شکننده ای خواهد داشت

خبرنگاران، گروه بین الملل: در روزهای گذشته احمد بن عبدالعزیز و محمد بن نایف به خیانت عظیم متهم شده و در یک اردوگاه نظامی صحرایی در بازداشت دولت ریاض هستند.

9 اردیبهشت 1399

حاشیه دربی 91، حضور تیم داوری و استقلالی ها، پخش موسیقی برای شنیده نشدن فحاشی تماشاگران

تیم داوری دربی 91 با لباس شخصی در زمین چمن استادیوم آزادی حضور یافتند.

5 فروردین 1399

شهریاری از آلبوم آذربایجان رونمایی می کند

به گزارش خبرنگاران، رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ منطقه آذربایجان همزمان با برگزاری کنسرت خود در تهران از تازه ترین آلبوم موسیقایی خود به نام آذربایجان در برج میلاد تهران رونمایی می کند.

22 آذر 1398

زندگی بدون استرس؛ راه هایی برای داشتن خانواده ای آرام

امروزه داشتن یک زندگی بدون تنش و استرس برای خیلی ها دور از ذهن به نظر می رسد.

19 آذر 1398