کسب و کار

آزادسازی 87.5 درصد از نوار ساحل دریای خزر در استان

استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی بیش از 87 درصد از راه دسترسی به ساحل تأکید کرد پای همه شهرمندان و مسافران باید به نوار ساحلی دریای خزر باز شود.

29 خرداد 1400

هشدار ؛در این سه مکان بیشتر احتمال دارد کرونا بگیرید ، این صنف در صدر اخطارهای کرونایی

خبرنگاران : روزگار مرگ های چندصدتایی کرونا دوباره از سر گرفته شده و هر روز هزاران خانواده را داغدار می کند. در این میان اما، رعایت پروتکل های بهداشتی به فراموشی سپرده شده ، به ترتیب نانوایی ها، رستوران ها و پاساژها رتبه های اول تا سوم دریافت...

22 خرداد 1400

یارانه پروتئین جایگزین ارز ترجیحی صنعت طیور شود

پانزدهمین نشست کمیسیون تخصصی کشاورزی، آب و منابع طبیعی اتاق ساری با حضور رئیس اتاق، اعضای کمیسیون، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس، برخی از مدیران استانی، نماینده استاندار، فعالان اقتصادی و یکی از کارشناسان کشاورزی دانشگاه تهران با موضوع رسیدگی به شرایط...

19 خرداد 1400

جریمه اپراتورها برای اختلال در کلاب هاوس کارساز نیست

تهران (پانا) - شبکه اجتماعی کلاب هاوس بیش از دو هفته است که از سوی اپراتورهای تلفن همراه و ثابت (همراه اول و ایرانسل و شرکت مخابرات ایران) دچار اختلال شده و ایجاد اختلال از سوی این شرکت ها را سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) با بیان جزئیات...

6 خرداد 1400

نمایشگاه کتاب ادینبورگ با حضور مجازی نامزدهای بوکر بین الملل

به گزارش خبرنگاران به نقل از پابلیشینگ پرسپکتیو، فستیوال بین المللی کتاب ادینبورگ (EIBF) در اسکاتلند از پنج شنبه 29 ماه آوریل آغاز شده است و قرار است تا 27 ماه می میلادی ادامه داشته باشد. مسئولان این فستیوال می گویند سال جاری فستیوال به صورت مجازی در حال...

2 خرداد 1400

خبرنگاران حاجی میرزایی: بدون هماهنگی ستاد کرونا امتحان حضوری برگزار نمی کنیم

تهران - خبرنگاران- وزیر آموزش و پرورش درباره برگزاری آزمون خاتمه سال گفت: فقط پایه های نهم و دوازدهم به دلیل انجام هدایت تحصیلی و شرکت در کنکور سراسری آزمون حضوری دارند اما ممکن است با محدودیت های ستاد ملی کرونا روبرو باشیم در این شرایط زمان را به تاخیر...

1 خرداد 1400

در بازار چادر مشکی چه می گذرد؟، موانع تولید چادر ایرانی؛ از پارچه تقلبی تا واردات نخ خبرنگاران

نهادهای حمایتی، تولید کنندگان، اساتید دانشگاه و مردم همگی مجموعه ای را تشکیل می دهند که در مسائل تولید چادر مشکی ایرانی سهیم است. سهم هر گروه، یک تکه از پازل دومینوی تولید چادر مشکی است. تنها با صاف کردن تک تک قطعات دومینوست که می توان آن را طوری چید که...

7 اردیبهشت 1400

نقش کلیدی دلار بر آینده بورس

به گزارش خبرنگاران، پتانسیل رشد نهفته در سال 99 نیز باعث رشد بازار سهام شد و کارشناسان عقیده دارند بورس در سال 1400 هم می تواند از پتاسیل نهفته بهره ببرد.

27 فروردین 1400

انتقال آب خلیج فارس به مجتمع مس سرچشمه

طی مراسمی با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور، قطعه دوم از خط نخست ابرپروژه انتقال آب خلیج فارس به مجتمع مس سرچشمه افتتاح شد.

26 فروردین 1400

درآمد دولت از هدفمندسازی یارانه ها معین شد: 333 هزار میلیارد تومان خبرنگاران

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (شنبه) درآمد دولت حاصل از هدفمندسازی یارانه ها را 333 هزار میلیارد تومان تعیین کردند.

19 فروردین 1400

تشکیل27 پرونده تخلفات صنفی در استان ایلام

معاون بازرسی سازمان صمت استان ایلام از تشکیل27 پرونده تخلفات صنفی در استان ایلام اطلاع داد.

19 فروردین 1400

بررسی واکنش بازار سرمایه به اخبار سیاسی، چه سناریو هایی در بورس مطرح است؟

به گزارش خبرنگاران، قیمت های جهانی در حال افزایش است و اخبار امیدوارکننده ای از احتمال مذاکره ایران و آمریکا به گوش می رسد. با این همه، جو بورس مثبت نیست و بازار با فشار فروش روبرو است.

7 فروردین 1400

روش های درست معرفی و عرضه برای افزایش مصرف خرما به کار گرفته شود

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمان، گفت: روش های معرفی درست و شیوه عرضه مناسب برای افزایش مصرف خرما به ویژه خرمای مضافتی در خانواده های ایرانی به کار گرفته شود.

1 فروردین 1400

عضو مجمع فدراسیون: کیومرث هاشمى کارمند دولت است

عضو مجمع فدراسیون فوتبال گفت: برای انتخاب نامزد اصلح برای ریاست فدراسیون باید به برنامه های او توجه شود و شخصی انتخاب شود که بتواند در این فدراسیون تعادل برقرار کند.

28 اسفند 1399

ماجرای استاندارد نبودن خودروهای بنز، بی.ام.و و پورشه در ایران

رئیس سازمان ملی استاندارد درباره شرایط ترخیص خودروهای بنز، بی ام و پورشه دپو شده در گمرکها به دلیل عدم تایید استاندارد گفت که مشکل از استاندارد نبودن این خودروها نیست بلکه بیشتر مربوط به قوانین و مقررات است.

18 اسفند 1399

کلاهبرداری اینترنتی با فروش کالا های ممنوعه

رئیس مرکز مبارزه با جرایم ملی و سازمان یافته فتا ناجا از شیوه جدید کلاهبرداری اینترنتی با عنوان فروش اجناس و کالا های ممنوعه و غیرمجاز خبر داد.

15 اسفند 1399

خالقی: مشارکت فعالان مالی، شرط کاهش ایرادات لایحه تجارت

قائم مقام خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: لایحه تجارت تعداد مواد زیادی دارد و ما از طرف خانه صنعت، معدن و تجارت کوشش کردیم که در جلسات تدوین لایحه حضور داشته باشیم و برای این کار نامه نگاری هم کردیم اما نتیجه بخش نبود.

14 اسفند 1399

آمریکا فروش سلاح به عربستان و امارات را متوقف کند

دیده بان حقوق بشر خواستار توقف فروش تسلیحات از سوی آمریکا به عربستان سعودی و امارات شد.

27 بهمن 1399

سردار آزمون در رادار باشگاه دورتموند آلمان

به گزارش خبرنگاران، نشریه توتو مرکاتو ایتالیا در خبری مدعی شد باشگاه بورسیا دورتموند آلمان سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت سنت پترزبورگ روسیه را مدنظر دارد. این سایت گفت ارزش این بازیکن 20 میلیون یورو برآورد می گردد.

26 بهمن 1399

روستای ازمیغان، محل تلاقی کویر و شالی زار

روستای ازمیغان واقع در نزدیکی شهر طبس بخاطر شرایط طبیعی و آب و هوایی خاص خود، موجب به وجود آمدن مناظر جذاب و دیدنی در این منطقه شده است.

13 بهمن 1399
تعداد: (83)