گل محمدی: بازیکنان من روحیه بزرگی دارند که در پرسپولیس پیروز باشند ، پرسپولیسی هستیم و برای برد می جنگیم

به گزارش وبلاگ انجمن ها، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان من روحیه بزرگی دارند که در پرسپولیس پیروز باشند. در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم.

گل محمدی: بازیکنان من روحیه بزرگی دارند که در پرسپولیس پیروز باشند ، پرسپولیسی هستیم و برای برد می جنگیم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ انجمن ها، یحیی گل محمدی از دقایقی قبل نشست خبری خود را در محل برگزاری بازی پرسپولیس - التعاون آغاز کرده است. در کنار او احمد نوراللهی دیده می شود و گل محمدی نیز به صورت انگلیسی صحبت های خود را مطرح می کند.

در ابتدای نشست خبری گل محمدی گفت: از فدراسیون قطر برای میزبانی تشکر می کنم و فکر کنم این بهترین راه برای ادامه مسابقات بود و از این بابت خوشحالم. می دانم که فردا بازی مهمی در پیش داریم و این شبیه یک بازی فینال برای ماست. هر 4 بازی مثل فینال است و انگیزه زیادی داریم. بازی سختی است و التعاون صدرنشین است. اما ما هم پرسپولیس هستیم و برای پیروزی می جنگیم. بازیکنانم همیشه قلب بزرگی داشتند و همیشه برای پیروزی تلاش می کردند.

وی همچنین افزود: بازیکنان من روحیه بزرگی دارند که در پرسپولیس پیروز باشند. در چند روز گذشته تمرینات خوبی داشتیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "گل محمدی: بازیکنان من روحیه بزرگی دارند که در پرسپولیس پیروز باشند ، پرسپولیسی هستیم و برای برد می جنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: بازیکنان من روحیه بزرگی دارند که در پرسپولیس پیروز باشند ، پرسپولیسی هستیم و برای برد می جنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید