صادقی: مقابل پرسپولیس خیلی بد کار کردیم، مشکل اصلی ما اردوی تیم ملی است

به گزارش وبلاگ انجمن ها، سرمربی تیم هندبال ذوب آهن به این نکته اعتراف کرد که شاگردانش در دیدار مقابل پرسپولیس بهبهان عملکرد خوبی نداشته اند.

صادقی: مقابل پرسپولیس خیلی بد کار کردیم، مشکل اصلی ما اردوی تیم ملی است

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن ها، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال ذوب آهن پس از رجحان تیمش برابر پرسپولیس بهبهان گفت: پرسپولیس قدر توپ های خود را به خوبی می دانست، اما بازیکنان ما شاید تصور می کردند که می توانند به راحتی این بازی را پیروز شوند. ما در این بازی خیلی بد کار کردیم و قدر موقعیت ها را ندانستیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی وبلاگ انجمن ها بخوانید. (کلیک کنید)

وی در ادامه اضافه کرد: در این مدت اردوهای تیم ملی خواهد بود و این مشکل اصلی ماست و باید آن را رفع کنیم. پرسپولیس بهبهان تیم خوبی بود و بازیکنان جوانی دارد. چند نفر از بازیکنان این تیم قبلاً شاگردان خودم بودند. مسائلی، امین فرهادی و رعیتی بازیکنان کمی نیستند و در حد بازیکنان تیم ما هستند.

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن در خاتمه تأکید کرد: فکر می کردم بازی گره بخورد، اما نه به این صورت. فکر می کردم که در دقایق خاتمهی بازی کارمان راحت باشد، ولی هندبال همین است و وقتی موقعیت ها را به خوبی بشناسیم و قدر توپ ها را ندانیم گل می خوریم و کار سخت می شود و این اصلی است که باید رعایت شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "صادقی: مقابل پرسپولیس خیلی بد کار کردیم، مشکل اصلی ما اردوی تیم ملی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقی: مقابل پرسپولیس خیلی بد کار کردیم، مشکل اصلی ما اردوی تیم ملی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید