اعتراض فدراسیون فوتبال رد شد، منامه میزبان تیم ملی ایران باقی ماند

به گزارش وبلاگ انجمن ها، در پی شیوع ویروس کرونا کنفدراسیون فوتبال آسیا چندی پیش تصمیم گرفت مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا را به صورت متمرکز برگزار کند. میزبانی گروه سوم این مسابقات که تیم ملی ایران در آن حضور دارد، به تیم ملی بحرین رسید.

اعتراض فدراسیون فوتبال رد شد، منامه میزبان تیم ملی ایران باقی ماند

این اتفاق در حالی رخ داد که ایران از چهار بازی به جامانده در مرحله دوم انتخابی، در سه ملاقات میزبان است و با این تصمیم AFC، کار ملی پوشان کشورمان برای صعود به دور پایانی این مسابقات سخت تر خواهد شد.

فدراسیون فوتبال ایران بعد از اعلام رسمی کنفدراسیون آسیا، با ارسال نامه ای به صورت رسمی اعتراض خود را نسبت به این اقدام اعلام نمود. هرچند امیدهای اندکی برای تغییر رأی هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا و کمیته اجرایی وجود داشت اما برگزاری یک جلسه در بحرین و انتشار خبر آن نشان می دهد AFC اعتراض فدراسیون ایران را نادیده گرفته و بر میزبانی بحرین تاکید دارد.

روزنامه الوطن بحرین اطلاع داد جلسه هماهنگی کمیته های اجرایی برای میزبانی مسابقات انتخابی جام جهانی و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا با مدیریت علی بن احمد البوعینین نایب رئیس و ابراهیم البوعینین دبیر کل فدراسیون بحرین برگزار شده است.

این روزنامه اعلام نمود برگزاری این جلسه برای آنالیز برنامه های کمیته های اجرایی و بخش های مختلف در جهت میزبانی بحرین بوده است.

علی بن احمد البوعینین بر اهمیت آماده سازی مناسب برای میزبانی تأکید نموده است که نشان دهنده میزبانی موفقیت آمیز از این دو رویداد و نشان دهنده موقعیت پیشرو فدراسیون فوتبال بحرین خواهد بود.

به گزارش وبلاگ انجمن ها، تیم ملی فوتبال ایران در گروه سوم این بازی ها بعد از عراق و بحرین در رده سوم است و برای دریافت سهمیه جام ملت های آسیا و صعود به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 باید چهار بازی برگشت خود را پیروز گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعتراض فدراسیون فوتبال رد شد، منامه میزبان تیم ملی ایران باقی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتراض فدراسیون فوتبال رد شد، منامه میزبان تیم ملی ایران باقی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید