چشمی: بازی با دفاع سه نفره سخت است

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مدافع استقلال می گوید این تیم برای بازی با سبک دفاع سه نفره نیازمند زمان بیشتری است.

چشمی: بازی با دفاع سه نفره سخت است

به گزارش وبلاگ انجمن ها، روزبه چشمی بعد از پیروزی تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: جای خالی هواداران را احساس کردیم. می توانستیم با حضور آن ها بهتر بازی کنیم. مهم این بود که سه امتیاز را گرفتیم.

وی درباره پنالتی گل گهر سیرجان گفت: من صحنه را ندیدم. این پنالتی مقداری سخت گیرانه بود. همین پنالتی کار را برای ما سخت کرد. می توانستیم راحت تر بازی کنیم اما اعلام پنالتی کارمان را سخت کرد. گل گهر خیلی فشرده بازی کرد اما خدا راشکر سه امتیاز را گرفتیم.

مدافع استقلال درباره نقدها از نوع چینش خط دفاعی استقلال و استفاده از سه مدافع اظهار کرد: این سیستم زمان بر است. از بازی با پرسپولیس با این شکل بازی می کنیم و زمانی هم نداشتیم. فکر می کنم بعد از تعطیلات بتوانیم نقاط ضعف و قوت خودمان را بهبود ببخشیم و روند بردهای خودمان را ادامه دهیم و نتایج را را بهتر کنیم.

چشمی در واکنش به این سوال که استقلال به علت حضور بازیکنانش در تیم ملی نمی تواند هماهنگی زیادی را در تعطیلات کسب کند، تاکید کرد: اگر ملی پوشان هم به تیم ملی بروند، سایر بازیکنان هستند. سرمربی تیم ملی تصمیمات را می گیرد و امیدوارم بهتر شویم.

وی درباره دو پیروزی اخیر تیمش گفت: ما به دو برد اخیر نیاز داشتیم. تمام تلاش مان را می کنیم که بهتر شویم و بردهای بیشتری را کسب کنیم.

مدافع استقلال در واکنش به اینکه در فصول اخیر خط دفاعی نقطه قوت این تیم بوده اما در این فصل گل های مختلفی را دریافت کردند، تاکید کرد: یک سری از گل هایی که می خوریم اتفاقی است. یکی دو گل هم آفساید بوده است. استقلال جزو بهترین تیم ها از حیث عملکرد دفاعی بوده است. امیدوارم در ادامه راه نتایج بهتری را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "چشمی: بازی با دفاع سه نفره سخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چشمی: بازی با دفاع سه نفره سخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید