قرار بود دیوید بکام زشت گردد!

به گزارش وبلاگ انجمن ها، سال 1998 بود که مجله معتبر فورفورتو دست به پیش بینی عجیبی زد؛ این مجله آن روزها عکس چهره های مطرح دنیای فوتبال را در کنار عکسی که قرار است سال 2020، شبیه به آن شوند منتشر کرد. یکی از آن عکس ها که سروصدای زیادی به پا کرد، تصویر دیوید بکام، بازیکن سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه منچستریونایتد بود.

قرار بود دیوید بکام زشت گردد!

به گزارش وبلاگ انجمن ها به نقل از فرارو، دیوید که آن سال ها به عنوان خوش تیپ ترین بازیکن انگلیسی نامش را سر زبان انداخته بود، اسپانسرهای زیادی داشت و به نظر می رسید در کار مد و استایل هم موفقیت زیادی به دست بیاورد.

با این حال فورفورتو در کنار آن عکس پیش بینی اش را هم اینطور منتشر کرد که سال 2020 دیوید احتمالا دارد در یکی از باشگاه های گمنامی که سر الکس فرگوسن دستی بر آن دارد، فعالیت می نماید. همچنین او ثروتش را از دست می دهد و ورشکسته می گردد.

حالا اما تمامی آن پیش بینی ها برعکس شده؛ برخلاف تصویر تداعی شده برای دیوید در سال 2020، او نه تنها زشت نشده، بلکه همچنان از سوی مجلات مد و استایل در سراسر جهان به عنوان یکی از چهره های جذاب سال معرفی می گردد.

دیگر پیش بینی ای که درباره دیوید غلط از آب درآمده، مربوط به باشگاه کنونی اش است؛ او نه تنها کاری با سر الکس فرگوسن ندارد، بلکه حالا برای خودش باشگاهی در آمریکا خریده و قرار است با نام اینترمیامی کارش را در رقابت های این فصل MLS آغاز کند.

سومین مورد اشتباه درباره دیوید هم ورشکستی اش است؛ همین چندی پیش بود که روزنامه سان انگلیس اطلاع داد مجموع دارایی او و ویکتوریا، همسرش، از 400 میلیون پوند عبور نموده است!

منبع: همشهری آنلاین

به "قرار بود دیوید بکام زشت گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرار بود دیوید بکام زشت گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید