خطر اخراج از میلان بیخ گوش استفانو پیولی

به گزارش وبلاگ انجمن ها، رسانه های ایتالیایی از اخراج احتمالی استفانو پیولی در خاتمه فصل در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا توسط میلان پرده برداشتند.

خطر اخراج از میلان بیخ گوش استفانو پیولی

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ انجمن ها، میلان در حال حاضر با تیم های یوونتوس و ناپولی هم امتیاز است اما به دلیل تفاضل گل کمتر از آنها در جمع چهار تیم برتر جدول سری آ حضور ندارند. به همین دلیل کوریره دلو اسپورت و کالچیو مرکاتو مدعی شدند که اگر میلان نتواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند، به احتمال فراوان استفانو پیولی در سرانجام فصل از راهنمایی روسونری برکنار خواهد شد.

میلان در زمستان به عنوان تیم صدرنشین رقابت های سری آ شناخته می شد اما اگر آنها نهایتاً نتوانند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورند به اولین تیمی در تاریخ این مسابقات تبدیل خواهند شد که از رتبه اول تا پنجم سقوط نموده اند.

شایعه برکناری احتمالی استفانو پیولی در سرانجام فصل در حالی مطرح شده که این سرمربی اخیراً قرارداد خود را تا سال 2022 با میلان تمدید نموده بود اما پنج بازی سرانجامی سری آ در معین سرنوشت او تاثیر بسزایی ایفا خواهد نمود.

همچنین کالچیو مرکاتو مدعی شده که ایوان یوریچ، سرمربی پیروز ورونا، یکی از گزینه های میلان در صورت اخراج استفانو پیولی محسوب می گردد. همچنین ماسیمیلیانو آلگری دیگر گزینه روسونری به حساب می آید که البته گفته می گردد او به نیمکت یوونتوس بسیار نزدیک شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "خطر اخراج از میلان بیخ گوش استفانو پیولی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطر اخراج از میلان بیخ گوش استفانو پیولی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید