پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن مقابل نساجی با دو اخراجی!

به گزارش وبلاگ انجمن ها، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور امروز آدینه تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان از ساعت 15 در استادیوم شهید وطنی قائم شهر به مصاف هم رفتند.

پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن مقابل نساجی با دو اخراجی!

نیمه نخست رقابت این دو تیم با رجحان 2 بر یک ذوب آهن همراه بود. نخستین گل این تیم در دقیقه اول مسابقه ثانیه 18 توسط دارکو بیدوف وارد دروازه حریف شد. اصفهانی ها پس از اینکه در دقیقه 4 توسط محمد مهدی نظری گل تساوی را دریافت کردند، با گل دقیقه 27 عبدالله حسینی پیش افتاده و در نهایت با همین رجحان 2 بر یک نیمه نخست را به خاتمه رساندند.

گلی که توسط بیدوف در هجدهین ثانیه این ملاقات و برای ذوب آهن به ثمر رسید، سومین گل سریع تاریخ لیگ فوتبال ایران و اولین گل سریع این فصل از مسابقات به حساب می آید.

ثانیه های خاتمهی این نیمه جنجالی شد. داور مسابقه با دادن کارت زرد دوم به مجتبی حقدوست بازیکن ذوب آهن، او را از زمین اخراج کرد. رحمان رضایی سرمربی تیم ذوب آهن هم در پی اعتراض به تصمیم داور، از نیمکت این تیم اخراج شد.

نکته عجیب دیگر این مسابقه، نامشخص بودن زمان برگزاری بود. در حالی که دقیقه شمار تلویزیون نشان می داد 5+45 از زمان بازی گذشته است، اکبریان 4 دقیقه وقت اضافه گفت اما بعد از گذشت دو دقیقه در سوت خاتمه مسابقه دمید!

تیم های نساجی مازندران و ذوب آهن در حالی برای برگزاری ملاقات امروز رو در روی هم قرار گرفتند که به ترتیب در رده های چهاردهم و پانزدهم جدول رده بندی قرار داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن مقابل نساجی با دو اخراجی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی یک نیمه ای ذوب آهن مقابل نساجی با دو اخراجی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید