رکابزن ملی پوش پس از ناکامی در آسیا: از مسابقات دور هستیم

به گزارش وبلاگ انجمن ها، محمد گنج خانلو گفت: به این امید به قهرمانی آسیا رفتم که نتیجه خوبی بگیرم اما از نتایجم خیلی ناراحت شدم چون برخلاف حریفان از مسابقات دور هستیم.

رکابزن ملی پوش پس از ناکامی در آسیا: از مسابقات دور هستیم

ملی پوش دوچرخه سواری ایران در مصاحبه با وبلاگ انجمن ها درباره نتیجه ندریافت در مسابقات دوچرخه سواری پیست قهرمانی آسیا گفت: من قبل از مسابقات پیست قهرمانی آسیا مجبور بودم همراه تیم باشگاهی ام در تورها شرکت کنم. از طرفی نزدیک مسابقات قهرمانی آسیا هم در لیگ جاده شرکت کردم در حالی که بهتر بود لیگ پیست در آستانه قهرمانی آسیا برگزار می شد. من از نتیجه خودم خیلی ناراحت شدم. فکر می کردم بتوانم نتیجه خوبی بگیرم و به این امید به مسابقات رفتم. نمی دانم واقعا مشکل کجا است اما این مشکل باید حل شود.

او ادامه داد: در ماده های اومنیوم و مدیسون خیلی خوب رقابت کردیم. 10 برابر بهتر از چیزی که باید باشیم، رکاب زدیم. در مدیسون من و رجبلو بعد از یک سال با هم مسابقه دادیم و چون رشته سخت و خطر ناکی است من دعا می کردم به خیر بگذرد. البته چند مرتبه نزدیک بود با دوچرخه سوارهای دیگر برخورد کنم و زمین بخورم. برای دریافت نتیجه خوب و اینکه رقابت کنیم، تمرین نیاز است. ما در این مسابقات همانند پارسال نتیجه نگرفتیم. البته فکر می کنم سال گذشته به مدال نزدیک تر بودیم و چند مقام چهارمی داشتیم. مسئله این است همه می دانند رقبای ما چه مسابقاتی را شرکت کرده بودند اما ما در کاپ ها شرکت نمی کنیم و از مسابقات دور هستیم. وضعیت لیگ نیز وحشتناک بد است و بدموقع برگزار می شود.

گنج خانلو با اشاره به در پیش داشتن مسابقات جاده قهرمانی آسیا گفت: امیدوارم در مسابقات قهرمانی آسیا جاده بتوان نتیجه گرفت. هنوز در جاده آن طور که باید بین ما و رقبا فاصله نیفتاده؛ البته این فاصله دارد ایجاد می شود و هر چه زودتر به داد آن نرسیم وضعیت بدتر خواهد شد. باز هم خدا را شکر تیم سپاهان هست که ما را به مسابقات بفرستد تا از رقبا عقب نمانیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "رکابزن ملی پوش پس از ناکامی در آسیا: از مسابقات دور هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکابزن ملی پوش پس از ناکامی در آسیا: از مسابقات دور هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید