فدراسیون همگانی در کمک مومنانه خوش درخشید

به گزارش وبلاگ انجمن ها و به نقل از فدراسیون ورزش های همگانی، عبدالحمید الحمدی صبح روز چهارشنبه با حضور در رزمایش کمک مومنانه فدراسیون ورزش های همگانی گفت: توجه به مسئله مسئولیت اجتماعی در فدراسیون های ورزشی، امری بسیار مهم و کلیدی است. امروز جامعه ورزش در حوزه مسئولیت های اجتماعی فعال است و تمامی فدراسیون های ورزشی باید به آسیب دیدگان کرونا توجه داشته باشند.

فدراسیون همگانی در کمک مومنانه خوش درخشید

معاون توسعه ورزش همگانی با اشاره به حضور گسترده جامعه ورزش در کمک رسانی به آسیب دیدگان کرونا بیان داشت: همکاران ما در جامعه ورزش، حرکت های مومنانه زیادی را جهت کمک رساندن به هموطنان مستضعف کشورمان در مقاطع مختلف داشتند. در ماه مبارک رمضان یک حرکت گسترده صورت گرفت و بیش از 400 هزار بسته حمایتی و معیشتی تهیه و بین هموطنان نیازمند کشورمان توزیع شد. این فرایند ادامه پیدا کرد و بیشتر فدراسیون ها و باشگاه های ورزشی به این پویش پیوستند.

احمدی با اشاره به دامنه فعالیت های فدراسیون ورزش های همگانی یاد آورشد: فدراسیون ورزش های همگانی به موازات مسئولیتی که در برابر ورزش عموم مردم دارد، در بعد مسئولیت اجتماعی و برگزاری رزمایش کمک مومنانه خوش درخشید.

احمدی در پایان تقارن ایام سوگواری سید الشهدا(ع) و هفته دولت را موید پیام مهمی برای مسئولین ورزش در سراسر کشور دانست و اضافه نمود: برگزاری رزمایش هایی از این دست تنها گوشه ای از مجاهدت ها و ایثار شهیدان راه خدمت است. امیدوارم بتوانیم این برنامه را تا پایان ماه محرم و صفر ادامه دهیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "فدراسیون همگانی در کمک مومنانه خوش درخشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون همگانی در کمک مومنانه خوش درخشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید