خبرنگاران پست خراسان رضوی با 68 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران همکاری دارد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مشهد- خبرنگاران- مدیرکل پست خراسان رضوی گفت: پست استان در نمایشگاه مجازی کتاب تهران توزیع کتاب های 68 ناشر خراسان رضوی به سراسر کشور را بر عهده خواهد داشت.

خبرنگاران پست خراسان رضوی با 68 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران همکاری دارد

سید احمد موسوی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ انجمن ها اضافه کرد: طی هماهنگی با نمایندگان ناشران و پست مقرر شد کتابهای خریداری شده از این انتشارات در نمایشگاه کتاب تهران در قالب استاندارد آماده سازی و لفاف بندی شده و پس از الصاق فاکتور به آدرس خریداران ارسال گردد.

وی به اهتمام شرکت پست در ترویج فرهنگ کتابخوانی اشاره و بیان نمود: اقدامات این اداره کل در اجرای تعهدات پست برای توزیع کتابهای نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به خریداران با رعایت دقت، زمانبندی و سرعت مناسب از اوایل بهمن ماه انجام خواهد شد.

پست خراسان رضوی دارای 372 واحد پستی شهری و 25 واحد پستی روستایی است.

میانگین ترافیک روزانه اقلام پستی طی 9 ماه سال جاری در اداره کل پست خراسان رضوی شامل مرسولات عادی، امانات، خرید اینترنتی و دیگر خدمات، 31 هزار مرسوله وارده و 21 هزار مرسوله صادره است.

پس از لغو نمایشگاه کتاب تهران در فروردین ماه سال جاری به خاطر محدودیتهای ناشی از شیوع کرونا، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با استفاده از تجربیات دیگر کشورها تصمیم به برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب گرفت.

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، هزار و 732 ناشر داخلی ثبت نام کردند و بالغ بر 100 هزار عنوان کتاب آماده عرضه در سایت نمایشگاه مجازی کتاب تهران واقع شده است. 180 ناشر خارجی با 20 هزار عنوان کتاب، 142 نهاد فرهنگی و آژانس ادبی در بخش رایت سنتر نیز در این نمایشگاه حضور دارند و 145 نشست رونمایی کتاب، 20 نشست بین المللی و 25 نشست داخلی با حضور 180 سخنران داخلی و خارجی نیز در این راستا برگزار خواهد شد.

بر اساس اعلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیش از 80 هزار دانشجو و طلبه و 30 هزار عضو هیات علمی و اهالی قلم از تسهیلات نمایشگاه کتاب برخوردار خواهند شد و هزینه ارسال کتاب ها نیز از سوی شرکت پست جمهوری اسلامی برای همه مخاطبان رایگان اعلام شده است.

نمایشگاه مجازی کتاب تهران از یکم تا ششم بهمن ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران پست خراسان رضوی با 68 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران همکاری دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پست خراسان رضوی با 68 ناشر در نمایشگاه کتاب تهران همکاری دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید