خبرنگاران رییس کل: فضای کاری دادگستری های همدان در مواجهه با کرونا غیراستاندارد است

به گزارش وبلاگ انجمن ها، همدان- خبرنگاران- رییس کل دادگستری همدان گفت: فضای کاری دادگستری های این استان در مواجهه با بیماری های واگیردار از جمله کرونا غیراستاندارد است و باید با اتخاذ تدابیر موثر و برنامه ریزی مناسب این مخاطرات را به حداقل رساند.

خبرنگاران رییس کل: فضای کاری دادگستری های همدان در مواجهه با کرونا غیراستاندارد است

محمدرضا عدالتخواه روز سه شنبه در نخستین نشست شورای معاونان دادگستری همدان در سالجاری اعلام کرد: مراجعات زیاد در محیط های محدود و کوچک موجب تهدید سلامت کارکنان این نهاد شده است که باید با اتخاذ تدابیر موثر و برنامه ریزی مناسب این مخاطرات را به حداقل رساند.

وی گفت: اظهارات برخی اشخاص که تحت عنوان طب سنتی یا دینی نظرات غیر کارشناسانه می دهند موجب وهن فرهنگ دینی می گردد.

عدالتخواه افزود: ویروس کرونا چه طبیعی یا دست ساز بشر باشد آزمونی برای بشریت و تذکر به نوع انسان است که با وجود پیشرفت های ناشی از توسعه فناوری، دانش و علم همچنان در مقابل طبیعت موجودی کوچک، عاجز و آسیب پذیر است و این تذکر موجب برطرف غرور از انسان می گردد.

رییس کل دادگستری همدان گفت: نام گذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان جهش فراوری جهت و سمت حرکت تمامی قوا و سازمان ها و ادارات را معین کرد بنابراین همه برنامه ریزی ها باید در راستای تحقق و وصول به این اهداف باشد.

در این جلسه شرایط عملکردی مجموعه قضائی استان در سال 98 مورد ارزیابی دقیق نهاده شد و نقاط قوت و ضعف معین و در مورد هر مورد برنامه های لازم پیشنهاد و مصوب شد.

بر اساس آخرین آمارهای منتشر شده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تا ظهر امروز /سه شنبه/ پنجم فروردین، 24 هزار و 811 نفر در کشورمان به کرونا مبتلا شده، هزار و 934 نفر از این بیماری فوت نموده و هشت هزار و 913 نفر بهبود یافته اند.

طبق آخرین گزارش ارائه شده توسط معاونت بهداشتی استان همدان، آمار مبتلایان به کرونا در همدان تا چهارم فروردین امسال 266 نفر است که از این شمار 157 نفر بهبود یافتند و بیش از 80 نفر تحت درمان هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رییس کل: فضای کاری دادگستری های همدان در مواجهه با کرونا غیراستاندارد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رییس کل: فضای کاری دادگستری های همدان در مواجهه با کرونا غیراستاندارد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید