خبرنگاران بخش ویژه آی سی یو در چالدران به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ انجمن ها، ارومیه- خبرنگاران- بخش مراقبت های ویژه آی سی یو و دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان شهید بهشتی چالدران با حضور فرماندار و مدیر شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به بهره برداری رسید.

خبرنگاران بخش ویژه آی سی یو در چالدران به بهره برداری رسید

فرماندار چالدران عصر روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ انجمن ها گفت: این طرح ها شامل بخش مراقبت های ویژه و دستگاه اکسیژن ساز با اعتبار بیش از 30 میلیارد ریال است.

حسن محمدزاده اضافه نمود: در راستای افتتاح این طرح ها از مجموع هشت تخت موجود در بخش آی سی یو، پنج تخت فعال ویژه بیماران بد حال و احتیاج به مراقبت ویژه در بخش جدید بیمارستان شهید بهشتی راه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی این بخش از اعزام بیماران بدحال به مراکز درمانی سایر شهرستان های استان جلوگیری شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران نیز در این خصوص از اختصاص 14 تخت جدید به بیماران کرونایی با امکانات ویژه اطلاع داد و گفت: انتظار می رود مردم شهرستان با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ریشه و انتقال این بیماری منحوس کرونایی در این شهرستان قطع گردد.

مجتبی علیزاده به نقش خیّران سلامت در یاری به فعالیت های ستاد مبارزه و پیشگیری با کرونای شهرستان چالدران اشاره نمود و اضافه نمود: سال جاری خیّران سلامت شهرستان بیش از یک میلیارد ریال به شبکه بهداشت و درمان چالدران یاری نموده اند.

شهرستان چالدارن دارای یک بیمارستان و با جمعیتی بالغ بر 50 هزار نفر در شمال استان آذربایجان غربی واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران بخش ویژه آی سی یو در چالدران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بخش ویژه آی سی یو در چالدران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید