تکذیب گفتگوی ایران و آمریکا درباره زندانیان آمریکایی

به گزارش وبلاگ انجمن ها، یک مقام آگاه ضمن تکذیب ادعای سالیوان مبنی بر گفتگوی ایران و آمریکا درباره زندانیان آمریکایی، گفت: دولت ایران وارد هیچ گفتگویی با دولت آمریکا در مورد زندانیان نشده و تمامی پیغام ها به وسیله سفارت سوئیس در تهران صورت می گیرد.

تکذیب گفتگوی ایران و آمریکا درباره زندانیان آمریکایی

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ انجمن ها، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید امروز یکشنبه در یک مصاحبهی تلویزیونی مدعی شد دولت ایالات متحده آمریکا تماس با مقام های جمهوری اسلامی ایران درباره گروگان های آمریکایی در منطقه را شروع نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ انجمن ها بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ انجمن ها بخوانید. (کلیک کنید)

سالیوان با بیان اینکه مسئله بازگشت آمریکایی های بازداشت شده در ایران برای واشنگتن در اولویت است، گفت: بایدن آماده است در مورد بازگشت ایران به محدودسازی برنامه هسته ای خود، با ایرانی ها مصاحبه کند.

در این خصوص، یک مقام آگاه در مصاحبه با نورنیوز ضمن تکذیب ادعای سالیوان مبنی بر مصاحبهی ایران و آمریکا درباره زندانیان آمریکایی، گفت: دولت ایران وارد هیچ مصاحبهیی با دولت آمریکا در مورد زندانیان نشده و تمامی پیغام ها به وسیله سفارت سوئیس در تهران صورت می گیرد.

او همچنین اضافه کرد: اطلاق واژه گروگان به این افراد از سوی دولت آمریکا انحرافی و جعلی است، چرا که افراد مورد ادعا زندانیانی هستند که طبق قانون بازداشت شده و در تمامی مراحل از حقوق قانونی برخوردار بوده و هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "تکذیب گفتگوی ایران و آمریکا درباره زندانیان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکذیب گفتگوی ایران و آمریکا درباره زندانیان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید