تزریق واکسن کرونا به پاکبانان گیلانی

به گزارش وبلاگ انجمن ها، خبرنگاران/گیلان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان از شروع واکسیناسیون 1233 پاکبان گیلانی در برابر کرونا اطلاع داد.

تزریق واکسن کرونا به پاکبانان گیلانی

دکتر آبتین حیدرزاده در جمع وبلاگ انجمن ها با اشاره به ادامه نخستین مرحله از واکسیناسیون علیه ویروس کرونا در گروه ها و بخش عمومی جامعه اظهار کرد: هشتم فروردین ماه تزریق واکسن به 20 تن از پاکبانان شهرداری رشت در مرکز خدمات جامع سلامت شماره شش گلسار رشت شروع شد.

حیدرزاده توضیح داد: همزمان با سایر استان ها، در استان گیلان نیز طرح واکسیناسیون پاکبانان شهرداری شروع شده که در این خصوص یک هزار و 233 تن بر اساس معیارهایی چون سن بالا و یا ابتلا به بیماری های زمینه ای، انتخاب و به مراکز بهداشت از پیش مشخص شده معرفی می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان یاد آور شد: رعایت پروتکل های بهداشتی مهمترین اصل برای مقابله با ویروس کرونا است و تا زمان اتمام واکسیناسیون برای تمام گروه ها و افراد جامعه رعایت این اصول اجتناب ناپذیر است.

وی اعلام کرد: در این مرحله از تزریق واکسن علیه کرونا ، 20 تن از پاکبانان شهرداری رشت واکسن دریافت کردند و در مراحل بعدی و طی روزهای آینده نیز مابقی پاکبانان واکسینه خواهند شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تزریق واکسن کرونا به پاکبانان گیلانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزریق واکسن کرونا به پاکبانان گیلانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید