انصاری فرد: پذیرفتن شرایط جدید AFC به غرورمان ضربه می زند

به گزارش وبلاگ انجمن ها، محمدحسن انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: اگر زیربار خواسته های کنفدراسیون فوتبال آسیا برویم، به غرور ملی ما آسیب زده می گردد.

انصاری فرد: پذیرفتن شرایط جدید AFC به غرورمان ضربه می زند

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ انجمن ها، محمدحسن انصاری فرد پس از سرانجام جلسه مدیران وزارت ورزش و جوانان با مدیران باشگاه های حاضر در مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا گفت: بیانیه رسمی را فدراسیون فوتبال منتشر کرد، اما طبق همان چیزی که قبلا گفتیم خارج از خانه بازی نمی کنیم.

وی در خصوص اینکه AFC اعلام نموده تیم های ایرانی در دور رفت میهمان باشند تا آنالیز ها انجام گردد، گفت: این را هم قبول نمی کنیم، چون تضمینی وجود ندارد در دور برگشت این اتفاق بیفتد. ممکن است بازی دور رفت برگزار گردد و بعد بگویند باید بیرون از خانه بازی کنید. زیر بار این موضوع نمی رویم و باید طرفداران مان در استادیوم حضور داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مطرح کرد: اگر ما زیربار این داستان برویم، به غرور ملی ما آسیب زده می گردد. ضمن اینکه تیم ها نتیجه نمی گیرند و خستگی هم نصیب تیم های مان می گردد. در این صورت از دو طرف بازنده هستیم.

انصاری فرد مطرح کرد: از طرف ملت ما این قابل قبول نیست و به دنبال این هستیم تا در کشورمان میزبان باشیم. علیرغم اینکه AFC ظالمانه برخورد می نماید، باب مذاکره را باز گذاشتیم و هم از اینفانتینو و هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواستیم جلسه ای تشکیل دهند و در آن جلسه حرف های مان را بزنیم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "انصاری فرد: پذیرفتن شرایط جدید AFC به غرورمان ضربه می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انصاری فرد: پذیرفتن شرایط جدید AFC به غرورمان ضربه می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید