اعزام کاروان خدمات رسانی اربعین شهرداری ساوه به عراق

به گزارش وبلاگ انجمن ها، گروه خدمات شهری شهرداری ساوه برای خدمات رسانی به زائران اربعین راهی نجف اشرف شدند.

اعزام کاروان خدمات رسانی اربعین شهرداری ساوه به عراق

به گزارش خبرنگار از ، گروه خدمات شهری شهرداری ساوه به کشور عراق اعزام شدند تا در نجف اشرف به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی نمایند.

حسینی شهردار ساوه در گفت و گو با خبرنگار از ، با بیان این که اکیپ خدمات شهری شهرداری ساوه به نجف اشرف اعزام شدند گفت: در طرح اعزام شهرداری 50 نفر از اکیپ خدمات شهری جهت خدمت به زائرین اربعین اعزام شدند.

حسینی با اشاره به ضرورت حضور و ارائه خدمات اضافه کرد: علاه بر حضور پارکبانان شهرداری ساوه، 20 دستگاه از انواع ماشین آلات از جمله اتوبوس، ماشین حمل زباله و خودرو سبک با صرف اعتبار یک میلیارد ریال به نجف اشرف اعزام شدند.

گروه خدمات شهری شهرداری ساوه قرار است به مدت 15 روز در صحن حضرت زهرا (س)، از صحن های حرم امیرالمومنین علی علیه السلام در نجف اشرف به ارائه خدمات بپردازند.

هشتم مهرماه هم 52 نفر از پارکبانان شهرداری اراک برای خدمت به زائران اربعین حسینی به همراه ادوات مورد احتیاج به کربلای معلی اعزام شدند.

سال گذشته 58 هزار نفر از استان مرکزی در پیاده روی اربعین حسینی شرکت کردند و سال جاری تعداد موکب های اربعین حسینی در استان مرکزی که ثبت شده و برای آن ها مجوز صادر شده است نسبت به سال گذشته 28 درصد افزایش دارد.

21 موکب در داخل استان تا منطقه خروج در مهران خدمات ارائه می دهند و 14 موکب در شهر نجف اشرف، 13 موکب در راستا نجف به کربلا توسط استان مرکزی و 11موکب در کربلا، کاظمین و سامرا هر کدام یک موکب تدارک شده است.

همچنین 214 رام قطاربرای حرکت زائران اربعین حسینی از پانزدهم مهرماه تا سی ام مهرماه به سمت خرمشهر پیش بینی شده که 138 رام قطار از تهران به اهواز و 64 رام قطار از مشهد به اهواز و 12 رام قطار از قم به زاهدان در نظر گرفته شده است.

انتهای پیغام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "اعزام کاروان خدمات رسانی اربعین شهرداری ساوه به عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام کاروان خدمات رسانی اربعین شهرداری ساوه به عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید