آزادکاران ملی پوش چهار اردو تا رقابتهای جهانی فاصله دارند

به گزارش وبلاگ انجمن ها، کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در آستانه نخستین اردوی آماده سازی برای حضور در رقابتهای جهانی اعلام نمود، ملاک انتخاب ملی پوشان، عملکرد آنها در رقابتهای بین المللی و داخلی سال گذشته از جمله جام تختی، جام جهانی، قهرمانی آسیا و لیگ برتر است. تصمیمی که باعث انتقاد بسیاری از اهالی کشتی از جمله مربیان و کشتی گیران شد و در نهایت به تغییر موضع کادر فنی در این خصوص انجامید؛ به طوری که قرار شد رقابتهای انتخابی درون اردویی به صورت محدود و تنها در سه وزن 65، 74 و 79 کیلوگرم برگزار گردد که مصاف انتخابی وزن 74 کیلوگرم به دلیل کرونایی بودن یکی از مدعیان به هفته های آینده موکول شد.

آزادکاران ملی پوش چهار اردو تا رقابتهای جهانی فاصله دارند

اما حتی برگزاری انتخابی تیم ملی در سه وزن هم نتوانست نظر منتقدان را جلب کند، تا جایی که اعضای کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد عصر روز چهارشنبه هفته گذشته با ارسال نامه ای به رئیس فدراسیون درخواست کردند تا رقابتهای انتخابی در تمامی اوزان برگزار گردد.

بدین ترتیب تکلیف برگزاری مسابقات انتخابی در اوزان مختلف و بازگشت امید و انگیزه به مدعیان تیم ملی روشن شد و کادر فنی توانست از فشار سنگین نقدها در این خصوص خارج گردد.

با روشن شدن تکلیف انتخابی تیم ملی، نوبت به برنامه برگزاری اردوها رسید که طبق اعلام کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد چهار مرحله اردو تا رقابتهای دنیای برای آزادکاران در نظر گرفته شده است. طبق برنامه مدون کادر فنی و با توجه به اینکه تنها دو ماه تا مسابقات دنیای باقی مانده، اردوی اول از روز 25 مهر آغاز شد و تا روز 8 آبان ادامه دارد.

سپس اردوی دوم پس از سه روز استراحت از 12 آبان آغاز می گردد و به مدت 14 روز ادامه خواهد داشت. اردوهای سوم و چهارم نیز به ترتیب به مدت 10 و 12 روز برگزار می گردد و در نهایت تیم ملی مهیای حضور در رقابتهای دنیای خواهد شد.

طبق اعلام اتحادیه دنیای کشتی، مسابقات کشتی قهرمانی دنیا در سال 2020 طی روزهای 22 تا 30 آذرماه امسال در شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آزادکاران ملی پوش چهار اردو تا رقابتهای جهانی فاصله دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزادکاران ملی پوش چهار اردو تا رقابتهای جهانی فاصله دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید