سرانجام فیلمبرداری مستند A-B-C-D

به گزارش وبلاگ انجمن ها، فیلمبرداری مستند بلند A-B-C-D که درباره تاثیرات کرونا بر فرایند زندگی و جامعه است، به سرانجام رسید.

سرانجام فیلمبرداری مستند A-B-C-D

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ انجمن ها، فیلمبرداری مستند بلند A-B-C-D به کارگردانی محسن خان جهانی که درباره تاثیرات کرونا بر فرایند زندگی و جامعه است، به پایان رسید. این فیلم از تولیدات جدید مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است.

فیلمبرداری این مستند که از روز های نخست اعلام رسمی شیوع کرونا در ایران آغاز شده بود، در چهار ماه گذشته ادامه پیدا کرد و طی 2 روز اخیر، با ضبط برخی سکانس های باقی مانده به پایان رسید.

خان جهانی گفت: کرونا همچنان ادامه دارد و ما نمی توانیم بگوییم با ضبط این سکانس ها، پفراینده تصویربرداری این فیلم بسته شده است.

وی درباره ساخت این فیلم اظهار کرد: تنها می توانم با اطمینان بگویم سکانس هایی را که مدنظرم بود، فیلمبرداری کردم و در این مرحله می توانم راش های کلیدی تری را به تدوینگر بسپارم. اگر استثناً در فرایند تدوین فیلم و با توجه به شرایط پیش رو که پیش بینی درستی از آینده کرونا نداریم، مساله ای پیش بیاید، احتمالاً سکانس های دیگری را در حد چند پلان فیلمبرداری خواهم کرد و به مستندم اضافه می کنم، اما هم اکنون اطمینان دارم که فیلمبرداری فیلم را به پایان رساندم.

خان جهانی در پایان بیان نمود: به زودی تدوینگر فیلم معرفی می شود و امیدوارم فیلم در شرایطی آماده نمایش شود که دیگر درگیر کرونا نباشیم و بتوانیم در یک رویداد سینمایی همچون جشنواره سینماحقیقت و فیلم فجر با مخاطبان بیشتر فیلم را رونمایی کنیم البته در شرایطی که آمار مبتلا های کرونا به صفر رسیده باشد.

مستند A-B-C-D به تهیه کنندگی کاوه احمدی، محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است. در این مستند امیر جغتایی مدیر تصویربرداری، احمدرضا طایی صدابردار، مهیار میرجلالی و محمد حسنی تصویربرداران و امیرمهدی صادقی مدیر تولید با محسن خان جهانی همکاری داشته اند.

خان جهانی پیش از این، ساخت مستندهایی، چون آزادراه، کلید، کلاه شیشه ای، صندلی 257، یار دبستانی و… را در کارنامه فیلمسازی اش داشته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سرانجام فیلمبرداری مستند A-B-C-D" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام فیلمبرداری مستند A-B-C-D"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید