واکنش هافبک جدید بایرن مونیخ به تحقیر بارسلونا!

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مارک روکا، هافبک جدید بایرن مونیخ مدعی شد با تمام توان برای این تیم مبارزه خواهد کرد.

واکنش هافبک جدید بایرن مونیخ به تحقیر بارسلونا!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ انجمن ها، در روزهای پایانی بازار جابجایی بود که بایرن مونیخ گفت برای جذب مارک روکا، هافبک 23 ساله اسپانیول با قراردادی پنج ساله به توافق رسیده است. حالا مارک روکا در اولین نشست خبری خود در مورد برتری تاریخی بایرن مونیخ مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

پیروزی 2-8 بایرن برابر بارسلونا: همیشه رقابت بزرگی بین بارسا و اسپانیول وجود داشته است و قطعا من از پیروزی بایرن مونیخ بسیار خرسند شدم. گرچه نتیجه تعجب آور بود، اما اتفاقات بازی و سلطه بایرن مقابل بارسلونا چشمگیر و واضح بود.

احتمال حضور در ترکیب در دی اف بی پوکال مقابل دورن: من واقعا می خواهم بازی کرده و هم تیمی هایم را بشناسم و مهم نیست که این بازی مقابل تیم دسته پنجمی باشد یا نه. من مشتاق حضور در میدان هستم و می خواهم با تمام توان برای بایرن مونیخ مبارزه کنم. من از حضور در ترکیب بایرن مونیخ بسیار خرسندم و برای من این فرصتی است تا از بهترین بازیکنان چیزهای زیادی یاد بگیرم.

الگوهای دوران ورزشی: من بازیکنان زیادی را قبول داشتم. ژابی آلونسو یکی از اسطوره های بزرگ من بوده و همیشه راهنمای من بوده است. بازیکنی هستم که می خواهم رشد و پیشرفت کنم. من می خواهم در اینجا بهترین عملکرد خود را ارائه داده و از این فرصت بزرگ که بایرن در اختیار من قرار داده استفاده کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش هافبک جدید بایرن مونیخ به تحقیر بارسلونا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش هافبک جدید بایرن مونیخ به تحقیر بارسلونا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید