نفس راحت پی اس جی؛ تست کرونای امباپه منفی شد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، با این وجود اکیپ مدعی شده که علائم اولیه نشان می دهد ستاره جوان پی اس جی کرونا ندارد اما با این حال جهت کسب اطمینان آزمایش ها روی او انجام شده است.

نفس راحت پی اس جی؛ تست کرونای امباپه منفی شد

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری سن ژرمن، که چند روزی با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می کند تست کرونا داده است.

به گزارش ورزش سه، پاری سن ژرمن فردا در چهارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند خواهد رفت. دیداری که در بازی رفت با نتیجه 2-1 به سود دورتموند پایان یافته بود؛ موضوعی که باعث شده پاریسی ها برای صعود به مرحله بعد نیاز مبرمی به کسب پیروزی و البته ثبت کلین شیت در پارک دو پرنس داشته باشند.

یکی از نگرانی های توماس توخل و پاری سن ژرمن برای بازی فردا احتمال غیبت ستاره فرانسوی این تیم یعنی کیلیان امباپه است. این بازیکن 21 ساله از ابتدای هفته با سرماخوردگی روبه رو شده و در شرایط خوبی به سر نمی برد. همچنین توماس توخل نیز در مصاحبه پیش از بازی فردا از گلودرد شدید امباپه و احتمال غیبت او برابر دورتموند پرده برداشته بود.

در همین رابطه دقایقی پیش نشریه اکیپ در گزارش مدعی شد آزمایشات مربوط به ویروس کرونا روی امباپه اجرا شده است و نتایج فردا مشخص خواهد شد. با این وجود اکیپ مدعی شده که علائم اولیه نشان می دهد ستاره جوان پی اس جی کرونا ندارد اما با این حال جهت کسب اطمینان آزمایش ها روی او اجرا شده است.

با این حال دقایقی پیش یکی از شبکه های تلویزیونی فرانسه مدعی شد که جواب تست کرونای امباپه اعلام و مشخص شده که ستاره فرانسوی به این ویروس مبتلا نیست.

منبع: عصر ایران

به "نفس راحت پی اس جی؛ تست کرونای امباپه منفی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس راحت پی اس جی؛ تست کرونای امباپه منفی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید