مطهری: می دانیم چطور با رضاییان برخورد کنیم

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مربی پرسپولیس می گوید هجمه های وارد شده در فضای مجازی به کادرفنی ذوب آهن درست نیست و طرفداران با این رویه، راه را در این شرایط اشتباه رفته اند.

مطهری: می دانیم چطور با رضاییان برخورد کنیم

به گزارش ایسنا، حمید مطهری، دستیار یحیی گل محمدی بعد از تساوی تیمش مقابل ذوب آهن با نتیجه یک بر یک در نشست خبری گفت: همواره ارتباط خوبی با دوستان رسانه ای داشتیم اما روز گذشته به نشست خبری نرسیدیم. در هر صورت عذرخواهی می کنم. واقعا آغاز خوبی نداشتیم. در آغاز کار با وجود اینکه توضیحات لازم را داده بودیم، خیلی زود گل خوردیم. آغاز ناامیدنماینده ای بود. هر چه از بازی گذشت، شرایط مان بهتر شد. شکل اصلی کار ما در نیمه دوم بود که با تغییر آرایش و نفرات جایگزین، فوتبالی با جابه جایی های زیاد و شناور را ارائه کردیم که از موقعیت های زیادمان، یک گل زدیم و مابقی ضربات خوب نبود.

او ادامه داد: مصدومیت آقایی و امیری هم تاثیرگذار بود که در وقت های طلایی با مصدومیت وحید امیری 10 نفره بازی کردیم چون تعویضی نداشتیم. نیمه اول خوب نبود و می پذیریم و گل هم خوردیم اما در نیمه دوم فوتبال قابل احترامی به نمایش گذاشتیم. ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول بهتر شده و نفرات جذب شده به این تیم یاری کردند. از طرفداران خودمان عذرخواهی می کنم که امروز در استادیوم بودند و انرژی خوبی هم به تیم دادند.

سرمربی پرسپولیس درباره اعتراض رامین رضاییان به تعویض شدن در اواخر مسابقه و اعتراض به تصمیم کادرفنی گفت: در آن لحظه رامین حس می کرد می تواند به کادرفنی یاری کند. این مسئله را داخل تیم حل می کنیم. مسئله ای نیست. او دوست داشت به تیم یاری کند و ضربه ایستگاهی را بزند. در نهایت خودمان تصمیم می گیریم که چه برخوردی با او داشته باشیم.

او درباره شرایط مصدومیت سعید آقایی و وحید امیری اظهار کرد: شرایط مصدومیت وحید امیری بد بود. او حتی نمی تواند بنشیند. ما همواره نهایت همکاری را با تیم ملی داشتیم. باعث افتخار ما است. همواره بازیکنان ما با مصدومیت به تیم برگشتند. کمال کامیابی نیا و وحید امیری مصدوم شدند. سعی کردیم به او یاری کنیم اما باز هم کمرش به مشکل خورد. میلاد سرلک هم مصدومیت شده بود. امیری نتوانست آنطور که دوست داشت به تیم یاری کند. برای سعید آقایی و وحید امیری آرزوی سلامتی دارم.

مطهری درباره گلزنی این تیم از عمق خط دفاعی ذوب آهن و اصرار این تیم به ارسال از جناحین به وسیله رضاییان گفت: برای رسیدن به عمق، مقابل پنج مدافع حریف، باید به عرض برسید که دفاع باز گردد و از عمق ورود کند. در این شرایط باید تنوع حمله را داشته باشیم. تیمی مثل ذوب آهن با پنج مدافع به صورت فشرده بازی می نماید. در این شرایط باید به کناره ها بروید تا این تیم یک اشتباه کند و ما بتوانیم از عمق زمین استفاده کنیم.

مربی پرسپولیس درباره اینکه استقلال بعد از داربی لغزش لازم را داشته اما پرسپولیس در بازی های اخیر نتوانسته به کورس قهرمانی برگردد و موجی در فضای مجازی راه افتاده که معتقد است این تیم فقط حرف های قشنگ می زند گفت: این موجی است که در فضای مجازی راه انداختند. من همواره سعی کردم منطقی صحبت کنم. نمی دانم منظور از صحبت قشنگ چیست؟ اینکه ما مودبانه حرف بزنیم، می گردد صحبت قشنگ؟ اگر جارو جنجال کنیم خوب است؟ ما هفته به هفته جلو می رویم و برای پیروزی هم به زمین آمده بودیم.

او درباره اینکه به نظر رسید داور زودتر از انتظار سوت انتها بازی را زد، اظهار کرد: همواره سعی کردیم درباره داوری ها خوب صحبت کنیم یا صحبتی نداشته باشیم. آقای حیدری و دستیارانش هم گروه خوب و باشخصیتی هستند. چون سوال کردید می گویم. یکی آفساید مهاجم ما بود که تمیروف تک به تک شده بود که یاری داور ایشان عجله کرد. من لب خط متوجه شدم که تمیروف در آفساید نیست اما نمی دانم چرا یاری داور این مسئله را ندید. آقای حیدری پنج دقیقه هم وقت اضافه گرفتند که در دقیقه5 و 23 ثانیه سوت را زدند. در وقت ها اضافه، 2 دقیقه و 20 ثانیه وقت تلف شد. تعویض های ذوب اهن و مصدومیت مدافع راست ذوب آهن باعث اتلاف وقت شد. این ها بهانه نیست که بگویم با این مسئله مساوی کردیم اما من فقط به واقعیت ها اشاره کردم. به گروه داوری خسته نباشید می گویم و از طرفداران تیم خودمان عذر می خواهم.

مطهری درباره هجمه به کادرفنی ذوب آهن مبنی بر اینکه در این بازی مقابل پرسپولیس شکست خواهد خورد گفت: قبل از بازی هم گفتم که ذوب آهن کادرفنی خوبی دارد که همبازی و همکاران خودم بودند. شما دیدید از قبل بازی چه صحبت هایی می شد. این گروه جزو بچه ها و مربیان سالم و خوب هستند. ببینید چه هجمه ای در فضای مجازی ایجاد می نمایند. واقعا راه را اشتباه می رویم. واقعا ذوب آهن تیم بدی بود یا کم کاری کرد؟ واقعا راه را اشتباه می رویم. فضای مجازی معضلی برای فوتبال شده است. به نظرم هیچ پیشرفتی نمی کنیم اگر تمام تمرکزمان روی این مسائل باشد. من از پیشکسوتان هم تعجب می کنم که چطور تهمت می زنند؟ کمیته انضباطی محکم مقابل این صحبت ها بایستد تا به این راحتی با آبروی مربیان بازی ننمایند و به راحتی همدیگر را کوچک نکنیم که دیده شویم.

منبع: فرارو

به "مطهری: می دانیم چطور با رضاییان برخورد کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطهری: می دانیم چطور با رضاییان برخورد کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید