شریفی: فوتبال دوستان از ستاره های آینده حمایت نمایند

به گزارش وبلاگ انجمن ها، حیدر شریفی در آستانه آغاز آخرین اردوی تیم جوانان پیش از آغاز مسابقات گفت: ما در این اردو به دنبال آماده سازی نهایی اعضای تیم از نظر روحی و جسمی همچنین تاکتیکی خواهیم بود. ضروری است که بچه ها تمرکز و آمادگی ذهنی مناسب را برای بازی ها پیدا نمایند همچنین آخرین تمرینات تاکتیکی ، ضربات ایستگاهی و سایر بخش های لازم در این اردو مرور خواهد شد تا با آمادگی کامل وارد مسابقات شویم.

شریفی: فوتبال دوستان از ستاره های آینده حمایت نمایند

وی در مورد آخرین بازی های تدارکاتی تیم جوانان گفت:بازی با استقلال آخرین مسابقه ای بود که قبل از بازی ها برگزار کردیم که نکات بسیار خوب و مفیدی داشت. فکر می کنم اعتماد بنفس لازم برای بچه ها در این بازی ایجاد شد همچنین بعضی از نقاط ضعفمان را شناسایی کردیم ازجمله از دست دادن موقعیت ها که مسئله مهمی است. ما فرصت های زیادی را در این بازی از دست دادیم ولی در بازی های رسمی جای اشتباه نیست و باید از هر موقعیت جدی یک گل ساخت.

حیدر شریفی که سابقه راهنمایی تیم فوتبال نونهالان ایران را نیز دارد در مورد کادر فنی تیم جوانان گفت:برای من خدمت به همه رده ها و تیم های ملی باعث افتخار است. در مورد کادر فعلی تیم جوانان هم باید بگویم در کنار آقای پورموسوی و سایر همکاران ترکیب بسیار خوبی شکل گرفته که همراه و هم قسم هستیم. این همدلی به عقیده من یکی از نقاط قوت تیم جوانان است. همه در کنار هم برادرانه کوشش می کنیم و هدفی جز موفقیت و سربلندی تیم وجود ندارد.

مربی جوانان در سرانجام گفت:حریفان خودمان را به خوبی آنالیز نموده ایم و می دانیم تیم های قدرتمندی هستند خصوصا امارات که برنامه های آماده سازی خوبی داشته و بازی های آنها را به خوبی مورد آنالیز قرار داده ایم. امیدوارم فوتبال دوستان از این بازیکنان جوان که ستاره های آینده فوتبال کشور هستند در بازی حمایت نمایند تا در خانه خودمان احساس غربت نکنیم و در بازی ها با تمام توان و استفاده از شرایط میزبانی با کسب امتیازات کامل و به عنوان صدرنشین صعود کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شریفی: فوتبال دوستان از ستاره های آینده حمایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شریفی: فوتبال دوستان از ستاره های آینده حمایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید