خبرنگاران تیم فوتبال کانیاو اشنویه مقابل نیکان مهر تهران به رجحان رسید

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مهاباد- خبرنگاران- تیم فوتبال کانیاو اشنویه در هفته نهم مرحله نخست رقابت های فوتبال لیگ دسته سه باشگاه های کشور مقابل نیکان مهر تهران به برتری رسید.

خبرنگاران تیم فوتبال کانیاو اشنویه مقابل نیکان مهر تهران به رجحان رسید

به گزارش وبلاگ انجمن ها، این دیدار که عصر روز پنجشنبه در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد، در سرانجام با نتیجه 3 بر یک به نفع تیم کانیاو سرانجام یافت.

لقمان برزنجی بازیکن کانیاو اشنویه طننده هر سه گل تیمش برابر تیم میهمان بود.

با احتساب این بازی، کانیاو اشنویه با مجموع 20 امتیاز جایگاه خود را در رده دوم گروه سوم رقابت های لیگ دسته 3 کشور مستحکم کرد.

پس از بارش سنگین برف در ماه گذشته و با توجه به طبیعی بودن چمن ورزشگاه اشنویه و نامناسب بودن کیقیت آن، ورزشگاه مهاباد به عنوان میزبان دیدار تیم های کاویان نقده و کانیاو اشنویه در ادامه این مسابقات معرفی شده است.

لیگ دسته سه فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در 2 مرحله برگزار می شود.

آذربایجان غربی در فصل جاری در رقابت های لیگ فوتبال باشگاه های دسته 3 کشور دارای سه کننده به نام های کانیاو اشنویه، کاویان نقده و کشاورز بوکان است.

در مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور 65 تیم در پنج گروه 13 تیمی حضور دارند و از هر گروه 2 تیم به مرحله دوم صعود کرده و تیم های سوم تا ششم در لیگ دسته سوم باقی مانده و مابقی تیم ها به لیگ های استانی سقوط می کنند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران تیم فوتبال کانیاو اشنویه مقابل نیکان مهر تهران به رجحان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تیم فوتبال کانیاو اشنویه مقابل نیکان مهر تهران به رجحان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید