خبرنگاران انتقال یک هزار و 280 بیمار کرونایی با اتوبوس آمبولانس در اهواز

به گزارش وبلاگ انجمن ها، اهواز - خبرنگاران - رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز گفت: یک هزار و 280 بیمار کرونایی در پیک سوم بیماری، به وسیله اتوبوس آمبولانس به بیمارستان های اهواز منتقل شدند.

خبرنگاران انتقال یک هزار و 280 بیمار کرونایی با اتوبوس آمبولانس در اهواز

منصور پورحسین زاده یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار وبلاگ انجمن ها گفت: در چند روز اخیر به طور متوسط روزانه 10 تا 12 بیمار از بیمارستان رازی به دیگر بیمارستان های اهواز منتقل شدند.

وی با بیان اینکه شرایط بیماری در اهواز بهتر از قبل شده است گفت: چندی پیش روزانه سه دستگاه اتوبوس کار جا به جایی بیماران را در اهواز انجام می دادند ولی در 2 روز اخیر یک دستگاه اتوبوس برای انتقال بیماران در نظر گرفتیم که نشان از کاهش آمار بیماران در اهواز است.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی اهواز با اشاره به فعالیت 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس در اهواز گفت :یکی از آنها در خیابان پهلوان منطقه کیانپارس مستقر بوده و کار نمونه گیری از بیماران مشکوک را انجام می دهد همچنین اتوبوس دیگر در بیمارستان رازی مستقر و به صورت 24 ساعته به بیماران خدمت رسانی می نماید.

وی بیان کرد: اگرچه اکنون آمار بیماران کرونایی نسبت به چند روز قبل کاهش داشته است اما با توجه به تعطیلات عید نوروز و دید و بازدیدها، قطعا 10 تا 12 روز آینده مجددا آمار مراجعان به مراکز درمانی اهواز بیشتر می گردد و احتمال وقوع یک پیک دیگر بیماری را خواهیم داشت.

پورحسین زاده به فعالیت 30 پایگاه اورژانس شهری و جاده ای در اهواز اشاره نمود و گفت: 2 پایگاه شهری ما در اختیار سپاه بود که اکنون خالی هستند ولی با هماهنگی ارتش قرار است 2 دستگاه آمبولانس به همراه نیرو در این 2 پایگاه مستقر شوند.

وی اضافه نمود: در پیک سوم بیماری بیش از 2 هزار تماس با مرکز اورژانس اهواز انجام شد و برای انتقال بیماران به مراکز درمانی آمبولانس اعزام شد. نیروهای اورژانس در ارتباط مستقیم با بیماران کرونایی بوده و در معرض خطر هستند با این وجود بلافاصله در محل حاضر شده و به بیماران خدمت رسانی می نمایند.

در حال حاضر هشت شهرستان خوزستان قرمز و 10 شهرستان نارنجی هستند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران انتقال یک هزار و 280 بیمار کرونایی با اتوبوس آمبولانس در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتقال یک هزار و 280 بیمار کرونایی با اتوبوس آمبولانس در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید