انتقال حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان به ماه بعد

به گزارش وبلاگ انجمن ها، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزوده شدن ترافیک از روز 25 هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تأثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

انتقال حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان به ماه بعد

به گزارش گروه وبلاگ انجمن ها به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مجید صدری افزود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه های تماس غیرحضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش می یابد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچک ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می شود.

وی همچنین تأکید کرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران به ویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مسائل و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.

صدری در انتها گفت: اضافه نموده شدن ترافیک از روز 25 هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تأثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "انتقال حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان به ماه بعد" امتیاز دهید

2 کاربر به "انتقال حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان به ماه بعد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقال حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان به ماه بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید