انتقال حجم باقیمانده اینترنت پرسرعت مشتریان به ماه بعد
به گزارش وبلاگ انجمن ها، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: افزوده شدن ترافیک از روز 25 هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تأثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.

به گزارش گروه وبلاگ انجمن ها به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران مجید صدری افزود: با انجام این عمل ضمن افزایش رضایتمندی مشتریان از افزایش ارتباط با سامانه های تماس غیرحضوری شرکت مخابرات ایران جلوگیری شده و مراجعه حضوری مشتریان به مراکز مخابراتی کاهش می یابد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران افزود: تمام تلاش مجموعه شرکت مخابرات ایران در بخش های دیتا و تلفن ثابت برای مشتریان خانگی و تجاری، تحقق حداکثر رضایتمندی است و به همین منظور در کوچک ترین مسائلی که با موضوع رعایت حق الناس مشتریان و ارائه خدمات کامل مرتبط است، اهتمام ویژه توسط کارشناسان و متخصصین شرکت مخابرات ایران لحاظ می شود.
وی همچنین تأکید کرد: درگاه های ارتباط با مشتریان شرکت مخابرات ایران به ویژه سامانه تیکت گذاری اینترنتی adsl.tci.ir فرصت مناسبی برای ثبت مسائل و نظرات مشتریان است بوده که انتظار داریم توسط کاربران مورد استفاده قرار گیرد.
صدری در انتها گفت: اضافه نموده شدن ترافیک از روز 25 هر ماه به ترافیک قابل استفاده ماه بعد، علاوه بر مدیریت بهتر حجم و ترافیک مشتریان، در کاهش تماس مشتریان و نهادینه شدن خدمات غیرحضوری در مجموعه مخابرات تأثیر قابل ملاحظه ای ایجاد می کند.
منبع: خبرگزاری دانشجو