افتتاح 5 هزار پروژه در استان اصفهان در دولت یازدهم بوده است

به گزارش وبلاگ انجمن ها، خبرنگاران/اصفهان استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته بیش از 5 هزار پروژه در استان اصفهان افتتاح شده است، گفت: اعتبار این پروژه ها بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال بوده است که 75 درصد آن مربوط به بخش غیردولتی است.

افتتاح 5 هزار پروژه در استان اصفهان در دولت یازدهم بوده است

به گزارش خبرنگار وبلاگ انجمن ها، رسول زرگرپور شامگاه یکشنبه در جلسه علنی مجمع نمایندگان استان اصفهان که در فرمانداری شهرستان شهرضا برگزار گشت، اجرای طرح تحول نظام سلامت را بزرگترین طرح رفاه اجتماعی کشور دانست که در دولت تدبیر و امید اجرا شد و اظهار کرد: برای اجرای این طرح تا به امروز 650 میلیارد ریال در استان اصفهان هزینه شده که رقمی در حدود 16 میلیارد ریال از این مبلغ مربوط به شهرستان شهرضا بوده است.

وی با اشاره به اینکه در طول سه سال گذشته بیش از 5 هزار پروژه در استان اصفهان افتتاح شده است، گفت: اعتبار این پروژه ها بالغ بر 50 هزار میلیارد ریال بوده است که 75 درصد آن مربوط به بخش غیردولتی است.

استاندار اصفهان با اشاره به محدودیت منابع اقتصادی دولت، اظهار کرد: مدیران استانی باید با استفاده از تبصره های موجود در قانون بودجه و نیز منابع و امکانات و تأسیسات موجود در استان فراوری اعتبار نمایند.

زرگرپور به افتتاح استادیوم نقش دنیا اشاره و توضیح داد: برای تکمیل این استادیوم، در 18 ماه گذشته 30 میلیارد ریال اعتبارات دولتی و 300 میلیارد ریال اعتبارات مجتمع فولاد مبارکه هزینه شده است.

وی همچنین با اشاره به پیشنهاد فرماندار دهاقان مبنی بر لزوم فعال تر شدن کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان های استان،گفت: این کارگروه ها می تواند به عنوان زیر مجموعه کارگروه میراث در مرکز استان فعالیت کند و پیگیر مسائل و مسائل این بخش باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "افتتاح 5 هزار پروژه در استان اصفهان در دولت یازدهم بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 5 هزار پروژه در استان اصفهان در دولت یازدهم بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید