مقالات گردشگری

حفظ دیوارهای تاریخی اطراف شهر کانو نیجریه

دیوار های تاریخی شهر کانو، یکی از شهر های پرجمعیت و قدیمی نیجریه که زمانی برای محافظت از ساکنان در طول جنگ ساخته شده بود حفظ شده است.

13 تیر 1401

زمینه اشتغال 300 نفر در طرحهای گردشگری اردبیل فراهم می گردد

ایرنا/ براساس آخرین گزارش های بدست رسیده، زمینه اشتغال 300 نفر در طرحهای گردشگری اردبیل فراهم می گردد.

7 تیر 1401

تنها موزه ای که می تواند کار پژوهشی کند موزه هنرهای معاصر تهران است

تهران (پانا) - نشست خبری بازگشایی نمایشگاه های جدید موزه هنرهای معاصر تهران با عنوان نهان برعیان و پرسونا با حضور هادی مظفری مدیرکل هنرهای تجسمی، احسان آقایی رییس موزه هنرهای معاصر تهران، شهریار حاتمی کیوریتور نمایشگاه نهان بر عیان و امیر راد کیوریتور...

1 تیر 1400

آزادسازی 87.5 درصد از نوار ساحل دریای خزر در استان

استاندار مازندران با اشاره به آزادسازی بیش از 87 درصد از راه دسترسی به ساحل تأکید کرد پای همه شهرمندان و مسافران باید به نوار ساحلی دریای خزر باز شود.

29 خرداد 1400

اتمام عملیات بهسازی پوشش حفاظتی کاروانسرای ینگی امام

ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، اتمام عملیات بهسازی پوشش حفاظتی کاروانسرای ینگی امام صورت گرفت.

18 خرداد 1400

زنجان در آیینه نمایشگاه اندونزی

خبرنگاران/زنجان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: استان زنجان در نمایشگاه سه بعدی فرهنگی و هنری ایران اسلامی به صورت مجازی در اندونزی معرفی می گردد.

28 اردیبهشت 1400

خبرنگاران پوتین بر توسعه همکاری ها با لبنان تاکید نمود

مسکو - خبرنگاران - ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با سعد الحریری نخست وزیر مامور به تشکیل دولت جدید لبنان درخصوص همکاریهای دوجانبه گفت و گو نموده و بر عزم و اراده روسیه برای توسعه این همکاریها در عرصه های مختلف تاکید نمود.

24 اردیبهشت 1400

خبرنگاران جایزه عکس5 روایتی از بزرگداشت کیارستمی

تهران-خبرنگاران- دبیر جایزه بین المللی عکس5 از برگزاری آیین افتتاحیه این رویداد هنری همزمان با زاد روز مرحوم عباس کیارستمی در موزه سینما اطلاع داد.

22 اردیبهشت 1400

پرونده طلب بودورف از استقلال برای همواره بسته شد

تهران (پانا) - مدیرعامل باشگاه استقلال آخرین فرایند حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را تشریح کرد.

3 اردیبهشت 1400

چشمه علی شهرری در لیست میراث طبیعی کشور

پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اظهار کرد: در این نشست چشمه علی و نه محوطه و پهنه تاریخی اش که پیش از این ثبت ملی شده بود در فهرست آثار طبیعی کشور ثبت شد.

28 فروردین 1400

سرایا اولیاء الدم: عملیات خود در طول سفر پاپ به عراق را متوقف می کنیم

گروه عراقی تازه تأسیس سرایا اولیاء الدم در بیانیه ای ضمن استقبال از سفر پاپ فرانسیس به عراق گفت که هرگونه عملیات نظامی خود را تا زمان حضورش در این کشور متوقف می کند.

16 فروردین 1400

خبرنگاران هشدار مدیریت بحران درباره وزش باد شدید در خراسان جنوبی

بیرجند - خبرنگاران - مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به پیش بینی وزش تندباد و توفان از امروز(جمعه) تا روز شنبه هفته آینده در استان، مردم آمادگی لازم را در این زمینه داشته باشند.

15 فروردین 1400

جست وجوی جایی برای بهتر زندگی کردن

به گزارش خبرنگاران ، چرا ما خارج از شهر زندگی می کنیم؟ نخستین کتاب کودک، پتر اشتام، نویسنده آزاد و روزنامه نگار ساکن سوییس، است که به تازگی با ترجمه گیتا رسولی از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات افق راهی کتابفروشی ها شده است.

3 فروردین 1400

اسلامی: مالک باشگاه 15 درصدِ توجه به تراکتور را به ماشین سازی کند، پول بلیت نداریم به تمرینات برگردیم

دروازه بان تیم فوتبال ماشین سازی از مسئولان این باشگاه درخواست کرد تا به این تیم نیز مانند تراکتور توجه کنند.

23 اسفند 1399

دریاچه گنج در تخت سلیمان؛ رازآلودترین دریاچه ایران، عکس

این دریاچه در محوطه باستانی تخت سلیمان قرار گرفته و علت نام گذاری این دریاچه به گنج، باوری قدیمی است. عده ای از بومیان عقیده دارند در ادوار مختلف تاریخ، گنج های زیادی در این دریاچه پنهان شده است. البته جالب است بدانید تا به امروز هیچ سندی مبنی بر پیدا...

16 بهمن 1399

روستای ازمیغان، محل تلاقی کویر و شالی زار

روستای ازمیغان واقع در نزدیکی شهر طبس بخاطر شرایط طبیعی و آب و هوایی خاص خود، موجب به وجود آمدن مناظر جذاب و دیدنی در این منطقه شده است.

13 بهمن 1399

بیش از 200 نقض آتش بس توسط جنگنده های سعودی طی 24 ساعت در یمن

اتاق عملیات افسران ارتباط و هماهنگی رصد نقض های متجاوزان در استان الحدیده بیان نمود، طی 24 گذشته 200 مورد نقض آتش بس ثبت شده است.

11 بهمن 1399

آتش بازی طبیعی آسمان در شبهای پاییزی؛ تماشای جذابترین شهاب باران سال را از دست ندهید

بارش شهابی یک پیش آمد آسمانی در آسمان شب است که در هنگام عبور سیارهٔ زمین در پیمودن جهت مدار خود از میان توده ای از ذرات در فضا (شهاب واره) رخ می دهد. در جریان این روی داد تعداد زیادی شهاب واره در جو زمین می سوزند. هر بارش شهابی در ناحیهٔ مشخصی از آسمان اتفاق...

1 بهمن 1399

نیروهای هلال احمر خراسان جنوبی به چند حادثه امدادرسانی کردند؟

خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از امدادرسانی نیروهای هلال احمر به 81 مورد حادثه طی یک ماه گذشته در استان خبر داد.

2 دی 1399

(عکس) داستان ادامه دار زنی که می گوید رونالدو به او تجاوز کرده است

خبرنگاران - داستان قضایی کریستیانو رونالدو با زنی که مدعی است رونالدو 10 ساله پیش در لاس وگاس به او تجاوز کرده همچنان ادامه دارد.

29 آذر 1399
تعداد: (109)