صعود ساحلی بازان ایران به رده 43 برترین تیم های دنیا

به گزارش وبلاگ انجمن ها، در آخرین رده بندی فدراسیون دنیای والیبال در ماه ژانویه تیم والیبال ساحلی ایران با ترکیب رحمان رئوفی و بهمن سالمی برای اولین بار به رده 43 دنیا صعود کرد.

صعود ساحلی بازان ایران به رده 43 برترین تیم های دنیا

به گزارش وبلاگ انجمن ها، فدراسیون دنیای والیبال آخرین رده بندی تیم های والیبال ساحلی دنیا در ژانویه 2018 را اعلام نمود.

در نخستین رنکینگ اعلام شده در سال 2018 زوج رحمان رئوفی و بهمن سالمی با کسب 1332 امتیاز پیروز شدند به رتبه 43 برترین تیم های والیبال ساحلی دنیا صعود نمایند تا با ایستادن در این رده اولین تیم از ایران باشد که در بین 50 تیم برتر دنیا قرار می گیرند.

در رنکینگ ماه ژانویه تیم لوسیاک و کانتور از لهستان که سال گذشته نایب قهرمان تور دنیای کیش شده بود با پیشی دریافت از رقبای برزیلی در صندلی نخست ایستاده اند. تیم برزیل با ترکیب آندره واواندرو نیز با یک پله نزول به رده دوم سقوط کرد و تیم ایتالیا متشکل از لوپو و نیکولای در رده سوم جای گرفت. همچنین کراسلتیکوف و لیامین روسی که قهرمان سال گذشته تور دنیای کیش شده بودند در رده چهارم رنکینگ جدید قرار دارند.

در بین تیم های آسیایی بهترین رتبه در اختیار تیم قطر با ترکیب جفرسون و شریف است که با 2260 امتیاز در رده نوزدهم ایستاده اند. تیم دوم قطر با ترکیب ژولیو و احمد تیجان در رده سی و دوم هستند و تیم کاندرا و اشفیا از اندونزی مکان سی و چهارم را به خود اختصاص داده ند. در بین دیگر ایرانی های حاضر در رنکینگ ماه ژانویه هیچ نامی در بین صد تیم برتر دیده نمی گردد و تیم عباس پورعسگری و آرش وکیلی در رده 101 هست و تیم آق محمد سلاق و حامد میرزاعلی نیز در رتبه 155 قرار گرفته است.

رده بندی تیم های والیبال ساحلی دنیا بر اساس هشت دوره حضور تیم ها در رقابت های مربوط به این فدراسیون در 365 روز گذشته محاسبه می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "صعود ساحلی بازان ایران به رده 43 برترین تیم های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صعود ساحلی بازان ایران به رده 43 برترین تیم های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید