سالن ورزشی 1400 متری ویژه دانشجویان دختر دانشگاه سمنان در حال ساخت است

به گزارش وبلاگ انجمن ها، رئیس اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان گفت: سالن ورزشی فرزانگان اختصاصی بانوان بوده که متراژ آن بالای 1400 متر است و هدف از گسترش این مجموعه این است که بتوانیم در رشته های مختلفی به بانوان خدمات رسانی کنیم.

سالن ورزشی 1400 متری ویژه دانشجویان دختر دانشگاه سمنان در حال ساخت است

علیزاده، رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ انجمن ها، پیرامون بحث ورزش در حوزه دانشجویی گفت: دختران دانشجوی دانشگاه سمنان در مسابقات دارت ملی که در قزوین برگزار گردید مقام اول را کسب کردند و پسران نیز دارای مقام سوم شدند.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان ادامه داد: دانشجویان دانشگاه سمنان در رشته کشتی و کاراته نیز مقام آور بوده اند. همچنین مراسم گل گشت ها نیز برای دانشجویان برگزار گردید.

وی اضافه کرد: مسابقات جام رمضان در خوابگاه ها را داشتیم که دانشجویان زیادی سال جاری برای اولین بار در آن شرکت کردند. در بخش اماکن نیز، یک زمین چمن مصنوعی با همکاری اداره کل و صندوق رفاه در جوار خوابگاه دختران و مخصوص بانوان ایجاد کردیم. زمین چمن برای آقایان نیز از گذشته در دانشگاه وجود داشت. فضایی پنج لاینه برای دارت نیز تعبیه شد که خانه دارت نام گرفت، و هدف از ایجاد این فضا مهارت بالای دانشجویان سمنان در مسابقات کشوری دارت بوده است.

علیزاده ادامه داد: از گذشته زمین فوتبال ساحلی در مجموعه وجود داشت، اما به دلیل عدم استقبال از آن، دو زمین والیبال ساحلی ایجاد کردیم که دانشجویان می توانند در آن هم به فوتبال بپردازند و هم والیبال ساحلی.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان توضیح داد: به دلیل فاصله زیاد 20کیلومتری دانشگاه و شهر، این امکانات ورزشی قابل دسترسی برای عموم مردم نمی باشد. در این هفته اخیر صدیقی، معاون وزیر علوم نیز برای افتتاح آن به مجموعه آمد و همچنین در کنار سالن فرزانگان که چند مدت پیش آغاز به کار نموده بود سرویس و رختکن را در حال مجهز کردن و توسعه آن هستیم.

وی ادامه داد: سالن فرزانگان سالن اختصاصی بانوان بوده که متراژ آن نیز بالای 1400 متر است و هدف از گسترش این مجموعه ورزشی بانوان این است که بتوانیم رشته های مختلفی را مانند اسکواش و تنیس و ... خدمات رسانی کنیم. این مجموعه نیز مانند زمین چمن مصنوعی بانوان در جوار خوابگاه حدود 300 نفر از خانم ها قرار گرفته است.

علیزاده تاکید نمود: 20 درصد از استخر دانشگاه سمنان در گذشته تکمیل شده و سال جاری در حال گسترش و تجهیز آن توسط پیمانکار با یک میلیارد تومان پول هستیم، تا بتوانیم آن را به 50 درصد برسانیم تا به طور کلی به فعالیت بپردازد.

رییس اداره تربیت بدنی دانشگاه سمنان اضافه کرد: استقبال دانشجویان از ورزش و مسابقات و استفاده از اماکن ورزشی بیشتر احتیاج به تشویق و انگیزه دارد که دانشگاه برای این کار توسط مصوبه هیات امنا به افرادی که در منطقه مقام آوری داشته باشند نیم سکه و در کشور سکه تمام تعلق اهدا خواهد نمود که این مصوبه در هیچ دانشگاهی اینگونه نیست.

وی توضیح داد: کوشش ما این است که به بحث قهرمانی و مشارکت در ورزش یاری کنیم. تنوع رشته ای در دانشگاه وجود دارد برای مثال رشته هایی که به ندرت در مکان های ورزشی دیده می گردد را نیز کوشش هستیم تا در دانشگاه برقرار کنیم.

علیزاده بیان نمود: در بحث سالن بدنسازی نیز دو سالن از قبل وجود داشت، اما به دلیل خواست و استقبال دانشجویان در حال توسعه این فضا هستیم و همچنین یک فضای بدنسازی در خوابگاه ها به نام سالن تندرستی که از گذشته وجود داشت را در حال تجهیز و ساخت هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "سالن ورزشی 1400 متری ویژه دانشجویان دختر دانشگاه سمنان در حال ساخت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالن ورزشی 1400 متری ویژه دانشجویان دختر دانشگاه سمنان در حال ساخت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید